صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و شش - ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

خبر

آخرین تمرین بدون مشکل
پر‌سپولیس دیروز یک ساعت تمرین کرد و به فرودگاه رفت. سرخ‌پوشان پایتخت دیروز از ساعت ۱۳:۱۵ و بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند، آیتم‌های مختلف این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. همه بازیکنان بدون مشکل در بخش‌های مختلف تمرین شرکت کردند. بازیکنان بعد از پایان تمرین راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر راهی ساری شوند.
 

بشار بهترین پاسور لیگ قطر
به نقل از استاد الدوحه، بشار رسن در سال ۲۰۲۳ عملکرد بسیار خوبی در باشگاه اف سی قطر داشت. این بازیکن عراقی در سال ۲۰۲۳ در رقابت‌های مختلف موفق شد ۱۰ پاس گل بدهد تا به صورت مشترک با یاسین براهیمی عنوان بهترین پاسور را به خود اختصاص دهد. بعد از رسن و براهیمی، بونجاح با ۹ پاس گل بهترین عملکرد را داشت. سانتی کاسورلا، اکرم عفیف و فرجانی ساسی هم هر کدام ۷ پاس گل دادند. با این آمار درخشان قطعاً پرسپولیس و گل‌محمدی بدشان نمی‌آید بشار را در اختیار داشته باشند اما احتمالاً رقم قرارداد این هافبک عراقی چند برابر پولی است که پرسپولیس به او پرداخت می‌کند.
 

سفر با همه بازیکنان
بعد از انجام آخرین تمرین، یحیی گل‌محمدی تیمش را با لیست کامل راهی مازندران کرد. با توجه به احتمال قهرمانی سرخ‌پوشان در هفته پایانی، آنها با لیست کامل در بازی با نساجی مازندران حاضر خواهند شد تا در صورت برپایی قهرمانی، تمام نفرات ضمن حضور در جشن، مدال‌های خود را نیز دریافت کنند.کاروان پرسپولیس با پرواز چارتر ساعت ۱۶ راهی مازندران می‌شود و طبق برنامه قرار است در هتل میزبان مستقر شود.

 
7 مازنی پرسپولیس در قائمشهر
پرسپولیس در شرایطی راهی قائمشهر شد تا بازی آخر فصل را در این شهر انجام دهد که 7 بازیکن مازندرانی در ترکیب سرخ‌ها حضور دارند. مهدی عبدی و فرشاد فرجی که اهل قائمشهر هستند در شهر خودشان بازی می‌کنند. مرتضی پورعلی گنجی اهل بابل است، سیامک نعمتی اصالت سوادکوهی دارد، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و امید عالیشاه اهل ساری و حومه این شهر هستند. به نظر می‌رسد انجام آخرین بازی در مازندران برای این بازیکنان بخصوص دو بازیکن قائمشهری سرخ‌ها هیجان و شعف بیشتری خواهد داشت هر چند فرجی و عبدی احتمالاً ذخیره هستند.
 

پرسپولیس دنبال یک رکورد
پرسپولیس در صورت پیروزی مقابل نساجی در قائمشهر ضمن کسب مقام قهرمانی به یک رکورد جالب در این فصل دست خواهد یافت. پرسپولیس که در سال جدید شش بازی متوالی در لیگ برنده شده با این برد به رکورد هفت برد پی‌در‌پی خواهد رسید که بهترین آمار در این فصل است. استقلال از هفته ۲۲ تا ۲۶ به ۵ پیروزی متوالی دست یافت که این روند با شکست در دربی متوقف شد. سپاهان هم از هفته ۱۵ تا ۲۰ برنده شد و با ۶ برد متوالی بهترین رکورد فصل را به نام خود کرد تا اینکه پرسپولیس در این هفته با این رکورد برابر شد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی