صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۹

هوش مصنوعی، مسی را از بارسلونا دور نگه داشت!

رؤیای هواداران بارسلونا دیدن دوباره لیونل مسی در نوکمپ است اما طبق پیش‌بینی هوش‌مصنوعی شرکت گوگل چنین اتفاقی رخ نخواهد داد.
مسی تابستان امسال با پایان قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن بازیکن آزاد می‌شود. شایعات فراوانی درباره آینده او وجود دارد که دو تا از مهمترین آنها بازگشت ستاره آرژانتینی به بارسلونا و دیگری قرارداد بستن او با الهلال عربستان است. از نظر هوش مصنوعی گوگل اما گزینه اول منتفی است. در واقع هوش مصنوعی اصلاً بارسلونا را در لیست مقاصد احتمالی کاپیتان تیم ملی آرژانتین قرار نداد.
با توجه به شیوه جدایی مسی از بارسلونا در سال 2021 که به صورت ناگهانی و بدون برگزاری یک مراسم خداحافظی در خور بهترین بازیکن تاریخ باشگاه رخ داد، بسیاری از هواداران باشگاه امیدوارند برنده 7 توپ طلا را یک بار دیگر در نوکمپ ببینند و با او آنگونه که شایسته خدماتش به باشگاه بوده، وداع کنند.
هوش مصنوعی گوگل اما می‌گوید که مسی فصل آینده از میان اینتر میامی امریکا، الهلال عربستان و نیوولز اولدبویز آرژانتین یکی را انتخاب خواهد کرد. در واقع شانس مسی برای ماندن در پاری‌سن‌ژرمن و حتی بازگشت به کشورش برای بازی در تیم دوران کودکی‌اش بیشتر از بازگشت به بارسلونا تخمین زده شده است. هوش مصنوعی گوگل حتی احتمال بازنشسته شدن مسی در پایان فصل برای تمرکز کردن روی خانواده‌اش را هم بیشتر از بازگشت او به بارسا دانسته است.
جستجو
آرشیو تاریخی