صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و سه - ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

3 عضو اقتصادی در هیأت مدیره استقلال
قرار است اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال انتخاب شوند. در این راستا از حدود یک ماه پیش تاکنون تاریخ‌های متعددی برای برگزاری نشست مجمع پیرامون تصمیم‌گیری درباره این موضوع اعلام شد که جدید‌ترین زمانی که از سوی متولیان باشگاه استقلال اعلام شده، بعد از جام حذفی است که پولادگر نیز به آن اشاره داشته است. اگر این زمان را برای انتخاب اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه استقلال دقیق بدانیم باید به این نکته هم اشاره کنیم که قرار است از سوی وزارت ورزش و جوانان و وزارت اقتصاد و دارایی که مالکیت استقلال را همزمان به عهده دارند ترکیبی از اعضای ورزشی و اقتصادی تیم مدیریتی استقلال را به عهده بگیرند. آخرین خبرها درباره اینکه از میان گزینه‌های مطرح چه کسی مدیرعامل باشگاه استقلال می‌شود نشان می‌دهد که برخی مدیران سابق همچنان شانس اول حضور روی صندلی مدیریتی استقلال هستند اما از این موضوع مهم‌تر حضور اعضای اقتصادی در هیأت مدیره باشگاه استقلال است که اگر نام آنها اعلام شود، باعث شگفتی خواهد شد، به این دلیل که اعضایی که مد نظر هستند قرار است برای اولین بار در این حوزه مشغول به فعالیت شوند. گفته می‌شود 3 عضو اقتصادی از سوی وزارت اقتصاد و دارایی به وزارت ورزش معرفی خواهند شد تا در هیأت مدیره باشگاه استقلال مشغول به کار شوند.
 

دربی دلیل از دست رفتن قهرمانی
پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال معتقد است که شکست در دربی مانع از قهرمانی استقلال در لیگ برتر شده است. قربانی می‌گوید: «اگر استقلال دربی را نمی‌باخت الان شرایطش فرق می‌کرد. استقلال زمان بدی به پرسپولیس باخت. نکته مهم دیگر درباره تیم استقلال این بود که مقابل رقبای اصلی‌اش یعنی سپاهان و پرسپولیس نتیجه نگرفت وگرنه در سایر رقابت‌ها خیلی خوب بود. سبک بازی‌اش عالی بود و با‌وجود مشکلات مدیریتی شدید در باشگاه، به نظرم بد کار نکرد.»
 
 
11 شکست مجیدی با الاتحاد

 

 

 

 

فرهاد مجیدی با تیم الاتحاد کلبا در لیگ امارات که نسبت به سال‌های قبل افت محسوسی داشته در جایگاه هشتم قرار گرفت تا نسبت به فصل قبل دو پله ارتقا را به نام خود ثبت کند اما مسأله‌ای که در تیم الاتحاد کلبا با مربیگری مجیدی توی ذوق می‌زند 11 باخت این تیم است. مجیدی قرار بود مانند استقلال از کلبا هم تیمی محکم در خط دفاع بسازد اما پروژه او با کلبا به بن‌بست خورد و الاتحاد هرگز نتوانست مانند استقلال فصل بیست و یکم باشد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی