صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

کرمانی‌ها پشت آبی‌ها
استقلال در روزی که موفق شد تیم مس رفسنجان را شکست دهد از سوی هواداران کرمانی خود به شدت حمایت شد. هوادارانی که از زمان حضور استقلال در رفسنجان همراه این تیم بودند. رفسنجانی‌ها چه در زمان ورود استقلال به شهر خود و چه در هنگام برگزاری بازی از استقلال حمایت کردند تا آبی‌ها احساس تنهایی نکنند. استقلال با حمایت هواداران خود موفق شد بازی باخته را با پیروزی عوض کند.


مس مغلوب مهاجمان استقلال
تیم مس رفسنجان طبق آماری که برجا مانده در خانه فقط 3 گل دریافت کرده بود اما بازیکنان استقلال موفق شدند در این بازی دو بار دروازه حامد لک را که در فصل جاری عملکرد مطلوبی از خود به جا گذاشته است باز کنند ونشان دهند به لحاظ هجومی یکی از بهترین‌های فصل جاری هستند. استقلال بعد از سپاهان و قبل از پایان لیگ با 45 گل زده در جایگاه دوم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار دارد. پرسپولیس هم با 42 گل زده در جایگاه سوم است. البته این آمار قابل تغییر است و هفته آخر لیگ برتر ممکن است جایگاه هجومی تیم‌ها بازهم با تغییراتی روبه‌رو شود.


دروازه‌بان سابق نسخه تیم سابقش را پیچید
شگفتی استقلالی‌ها از عملکرد فروزان!
استقلالی‌ها امیدوار بودند که تیم گل‌گهر سیرجان پرسپولیس را متوقف کند تا شانس استقلال برای رسیدن به قهرمانی به هفته آخر کشیده شود و یا دست کم با توقف پرسپولیس، سپاهان به قهرمانی نزدیک شود تا شاید هفته آخر رقیب سنتی قهرمان لیگ نشود اما محسن فروزان خیلی زود آرزوهای استقلالی‌ها را به باد داد و با نمایش اسفبار خود مقابل پرسپولیس به کلی استقلال را از گردونه رقابت خارج کرد. هرچند که استقلال در هفته‌های اخیر نتایج نامطلوبی به دست آورده و ناامیدکننده ظاهر شده اما محسن فروزان که روزگاری دروازه‌بان استقلال بود عجیب‌ترین اتفاقات ممکن را در بازی با پرسپولیس رقم زد و با واکنش‌های بحث برانگیز خود اجازه نداد که آبی‌ها حتی به رقابت در هفته آخر فکر کنند.


ربیعی: سرعت بازی بالا بود
محمد ربیعی پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال گفت: «به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوب، جذاب و با سرعت بالایی بود. موقعیت‌های خوبی روی دروازه هر دو تیم ساخته شد. به استقلال تبریک می‌گویم. یکی دو لحظه بعد از گلی که زدیم را از دست دادیم. تیم ما نشان داده در دفاع ضربات ایستگاهی خوب است اما روی گلی که با ضربه ایستگاهی خوردیم، امروز یک لحظه اشتباه شد. در 5 دقیقه‌ای که باید با تمرکز بالا بازی می‌کردیم از نظر تمرکز پایین بودیم و همان باعث شد گل اول را بخوریم. حالا روی خطایی که داور گرفت هم بحث زیاد است. روی گل دوم هم مهدی قایدی نبوغ خوبی داشت. 2 بازیکن ما را همزمان برداشت. موقعیت‌هایی داشتیم که ضربات نهایی ما تبدیل به گل نشد. به هر حال بازی بسیار خوب و با سرعت بالا بود.»

جستجو
آرشیو تاریخی