صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۴

مصاحبه و خبر

همدانی مطرح کرد:
حاشیه مدیریتی قهرمانی را از استقلال گرفت
ستار همدانی پیشکسوت استقلال در خصوص قهرمانی این تیم در جام حذفی اینطور گفت: «استقلال در جام حذفی مدعی اصلی قهرمانی است و باید تمام تمرکز خود را روی این مسابقات بگذارد.
اینکه استقلال با یک جام فصل را به پایان برساند اتفاق مهمی است که باید شکل بگیرد.» همدانی در ادامه گفت: «حاشیه‌هایی که پیرامون مدیریت شکل گرفت نقش مهمی در از دست رفتن قهرمانی ایفا کرد.
این موضوعات باعث شد این تیم وارد حاشیه شده و تمرکزش را از دست بدهد، ضمن اینکه استقلال تا پیش از دربی مدعی اول قهرمانی بود. سرنوشت دست استقلال بود اما به نظر من پیروزی شش بر صفر مقابل هوادار باعث شد تا این ذهنیت به وجود آید در دربی به راحتی برد حاصل می‌شود و بازیکنان تمرکز خود را از دست دادند.»
 

استوری برهانی از ساپینتو
کنار گذاشتن برهانی از پست ریاست آکادمی استقلال آنقدر عجیب و غریب بود که در وهله اول کسی باورش نمی‌شد مدیران استقلال این تصمیم را برای آکادمی استقلال بگیرند اما رفته رفته مشخص شد مصاحبه‌ای از جانب او باعث شد مدیران استقلال روی لج و لجبازی تصمیم به کنار گذاشتنش بگیرند. برهانی بعد از اینکه توسط مدیران استقلال از پست ریاست کنار گذاشته شد، به نشان اعتراض از سمت خود در تیم امید استقلال استعفا داد.
البته برهانی هیچ‌گاه در لحظات حساس جملاتی به زبان نیاورده که تیم استقلال متضرر شود. برهانی روز گذشته برای اینکه نشان دهد از استقلال حمایت می‌کند، در استوری خود عکس ساپینتو را گذاشت. رئیس سابق آکادمی استقلال امیدوار است که تیم استقلال در جام حذفی قهرمان شود.

 
ناراحتی از حذف استقلال از آسیا
وزیر ورزش بارها در مصاحبه خود به این جمله اشاره کرده که تیم استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف نشدند اما برخلاف ادعای وزیر این روزها در فضای مجازی اینطور گفته می‌شود که حذف استقلال از آسیا قطعی است.
با توجه به انتشار چنین اخباری هواداران استقلال از حذف حتمی استقلال از آسیا ابراز ناراحتی کرده‌اند. هواداران استقلال فتح‌الله‌زاده را عامل اصلی این حذف بزرگ می‌دانند و علیه او موضع گرفته‌اند.
استقلال این روزها چوب عدم مدیریت مدیران خود را می‌خورد! بی‌توجهی به آنچه می‌توانست استقلال را نجات دهد قطعاً یکی از بزرگترین عوامل حذف استقلال از آسیا است.
شاید اگر استقلال نمی‌توانست از بانک شهر وام بگیرد و پول استرا را ندهد، حالا با کسر امتیاز هم مواجه می‌شد. هر چند گفته می‌شود که هنوز استقلال به استرا بدهکار است و این مربی هم خواهان بقیه طلب خود شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی