صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

کنار چمن

مجبور شدند درها را باز کنند

دو ساعت مانده به بازی طبقه اول پر شد و جا برای سوزن انداختن نبود؛ پلیس مجبور شد درهای بخشی از طبقه دوم را هم باز کند. بعد از پر شدن سکوهای سمت اسموربورد، پلیس در فاصله یک ساعت به آغاز بازی درهای بخش روبه‌روی جایگاه را هم باز کرد تا طبقه دوم هم پر از تماشاگر هوادار پرسپولیس شود.
 
تحریک فروزان
محسن فروزان برای گرفتن فشار پرسپولیس بازی را با کمی تأخیر شروع می‌کرد؛ همین موضوع اعتراض یحیی و متعاقب آن هواداران پرسپولیس را به همراه داشت. هواداران پرسپولیس معتقد بودند که نباید از دقیقه ۱۵ وقت‌کشی در دستور تیم رقیب باشد. زاهدی‌فر هم بعد از تکرار چندباره این موضوع، تذکر سفت و سختی به فروزان داد. هواداران پرسپولیس در دقیقه ۲۰ به محسن فروزان فحاشی کردند. البته گلر گل‌گهر در این مسأله بی‌تقصیر نبود و با حرکات و رفتارش آنها را تحریک کرد. احتمالاً در ویدیوهای حاشیه‌ای، این صحنه موضوع بحث‌های فراوانی می‌شود.
 
به اندازه موج مکزیکی
بعد از مدت‌ها جمعیت هواداران در آزادی به حد مناسب برای موج مکزیکی رسید. آنها بعد از گل اول پرسپولیس با موج مکزیکی شادمانی کردند و تماشای این صحنه بعد از مدت‌ها جالب و جذاب بود.
 
یاد کاپیتان
سرانجام بعد از مدت‌ها در دقیقه ۲۴ نام هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس با صدای بلند شنیده شد. پرسپولیسی‌ها که از گل ترابی خوشحال بودند، دقیقه ۲۴ یکصدا نام کاپیتان فقید خود را فریاد زدند.
 
عذرخواهی بیرو از همه!
اشتباه بیرانوند هواداران را برای لحظه‌ای تا آستانه سکته برد؛ او که چند گزینه مناسب برای پاس دادن داشت، با اشتباه محاسباتی کاری کرد که مهاجم گل‌گهر صاحب موقعیتی عالی برای گل زدن شود اما آنها قدر اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس را ندانستند و توپ را با بی‌دقتی به بیرون زدند. علی بیرو که به اشتباه مرگبارش پی برده بود، بلافاصله از بازیکنان و کادر فنی عذرخواهی کرد.
 
کلاس بالای عیسی
قشنگ‌تر از گل چهارم ترابی، پاس بی‌نظیر عیسی آل‌کثیر به سعید صادقی بود تا از سمت چپ فرار کند و با ارسال به محوطه جریمه زمینه‌ساز گل چهارم پرسپولیس شود. باید به چند ثانیه قبل از گل چهارم مراجعه کرد و همکاری کلاس بالای آل‌کثیر و صادقی را بارها دید.
 
حرص یحیی از بیرو
علیرضا بیرانوند حوالی دقیقه ۶۵ با دریبل زدن بازیکن گل‌گهر به حوالی نقطه کرنر رفت و آنجا مثل مدافعان شروع به دریبل زدن بازیکنان گل‌گهر کرد. این حرکات خطرناک بیرو با استقبال هواداران مواجه شد و آنها را به وجد آورد اما در این لحظه ای‌کاش کارگردان تلویزیونی یحیی گل‌محمدی را نشان می‌داد که با استرس و نگرانی چگونه لب خط بالا و پایین می‌پرید اما صدایش به آن سوی زمین و بیرانوند نمی‌رسید.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی