صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

گزارش بازی

کار مس به هفته آخر کشیده شد
دقیقه یک شوت مجید عیدی مدافع پیشتاخته ملوان از بالای دروازه به بیرون رفت و ملوان را صاحب یک کرنر کرد. دقیقه ۹ ارسال مجید عیدی در محوطه جریمه به بارانی رسید و سانتر او در دستان گلر مس کرمان جای گرفت. شش دقیقه بعد قاضی‌پور توپ را به فداکار رساند و او که در یک موقعیت گل صد درصد قرار گرفته بود توپ را به بالای دروازه زد. دقیقه ۳۰ شوت کنده نوگئرا از بالای دروازه ملوان بیرون رفت. دقیقه ۴۸ شروین بزرگ یک موقعیت تک به تک را از دست داد. دقیقه ۷۷ ضربه سر عیدی با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

سرد و بی‌حاصل
دقیقه 23 نفوذ ساسان انصاری به محوطه جریمه تیم فوتبال هوادار روی پاس خوب اشکان دژاگه و شوت این بازیکن موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد، که در این صحنه فولادی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.
دقیقه 36 مصدومیت سپهر روزی‌طلب سبب توقف دوباره مسابقه شد. پس از این صحنه بازیکنان دو تیم برای دقایقی درگیر شدند و با وساطت داور کار خاتمه یافت. دقیقه ۳۹ شوت بابک مرادی از پشت محوطه جریمه زده شد و پس از برخورد به مدافع فولاد به راحتی در اختیار کریستوفر کنت قرار گرفت. دقیقه 47 شوت مرتضی منصوری مدافع راست پیش‌تاخته تیم فوتبال هوادار از کنار دروازه با فاصله راهی اوت شد. دقیقه ۵۲ احسان پهلوان پس از حرکت در عرض با پای چپ به توپ در محوطه جریمه هوادار ضربه زد که مهم‌ترین موقعیت بازی بود و چیزی نمانده بود تیم میزبان گل اول را دریافت کند. یک دقیقه بعد ساسان انصاری در موقعیت تک به تک با خالدآبادی سنگربان تیم فوتبال هوادار قرار گرفت ولی ضربه او دقت لازم را نداشت و از بالای دروازه راهی اوت شد. دقیقه 76 شوت بوحمدان هافبک دفاعی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برخورد به مدافع هوادار به آرامی در اختیار خالدآبادی قرار گرفت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی