صفحات
شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و دو - ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۱

نفتی‌ها سقوط کردند

دقیقه ۲ در پی برخورد مدافع آلومینیوم و آریا برزگر، بازیکنان نفت مسجدسلیمان اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما داور مسابقه دستور به ادامه بازی داد و مهاجم نفت را به‌دلیل تمارض با کارت زرد جریمه کرد. دقیقه ۵ اشتباه حسین پورحمیدی در دفع توپ باعث ایجاد موقعیت برای نفت مسجدسلیمان شد اما دروازه‌بان آلومینیوم اشتباه خودش را جبران کرد. دقیقه ۱۹ توپ ارسالی رضا دهقانی روی دروازه آلومینیوم توسط پورحمیدی برگشت داده شد و در شرایطی که بازیکنان نفت اعتقاد داشتند روی مهاجم این تیم خطای پنالتی رخ داده، داور دستور به ادامه بازی داد. دقیقه ۲۰ محمدرضا آزادی در موقعیت ضدحمله صاحب توپ شد اما با خطای امین هاشمی‌فرد سرنگون شد تا بازیکن نفت با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شود. دقیقه ۲۴ حرکت انفرادی هانسل زاپاتا و شوت او پس از برخورد با مدافع حریف به کرنر رفت. دقیقه ٣٣ پاس امین جهان‌کهن، محمود قائدرحمتی را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن در استفاده از این موقعیت موفق نبود. دقیقه ۴۴ توپ ارسالی میلاد فخرالدینی روی ضربه ایستگاهی به وحید محمدزاده رسید اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.
دقیقه ۵۸ سانتر رضا دهقانی، آریا برزگر را در موقعیت گلزنی قرار داد و در شرایطی که ضربه سر این بازیکن در آستانه ورود به دروازه بود، توپ با واکنش فوق‌العاده‌ حسین پورحمیدی برگشت داده شد. دقیقه ٧٠: سانتر زیبای میلاد فخرالدینی، رضا جبیره را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این بازیکن هم در استفاده از موقعیت‌ ناکام بود.
دقیقه ٧+٩٠: شوت وحید محمدزاده پس از برخورد با مدافع نفت مسجدسلیمان به رضا جبیره رسید و او دروازه نفت را باز کرد اما داور این گل را به‌دلیل آفساید مردود اعلام کرد.
جستجو
آرشیو تاریخی