صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و سیصد و یک - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و سیصد و یک - ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۵

استقلال

آخرین تمرین و سفر استقلال
هفته بیست و نهم لیگ برتر قرار است روز جمعه و به طور همزمان در شهرهای مختلف از ساعت ۱۸ برگزار ‌شود. استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت. آبی‌ها آخرین تمرین خود را روز پنجشنبه در تهران برگزار خواهند کرد سپس از طریق فرودگاه مهرآباد راهی رفسنجان خواهند شد. استقلال بلافاصله پس از پایان دیدار به تهران باز خواهد گشت تا تمرینات خود را برابر تراکتور که در آخرین هفته لیگ برگزار می‌شود، دنبال کند. این آخرین سفر استقلال در لیگ بیست و دوم به خارج از خانه خواهد بود.
 

گروسی: بیشتر از همه تیم‌ها استقلال از داوری ضرر کرده است
 محسن گروسی بازیکن سابق استقلال در خصوص شرایط این روزهای این تیم گفت: «استقلال در طول این فصل با مشکلات زیادی مواجه شد. تغییر پی‌در‌پی مدیران عامل باشگاه، حذف از آسیا، مشکلات مالی و اشتباهات داوری به استقلال ضربات جبران‌ناپذیری زد. فکر می‌کنم این مشکلات برای استقلال تمام نخواهد شد. استقلال به‌دلیل فشار زیاد مشکلات و حواشی که برایش به‌وجود آمد تا حدودی از قهرمانی دور شده است. شکست برابر پرسپولیس و تساوی برابر نفت آبادان فاصله این تیم را با سپاهان و پرسپولیس بیشتر کرد و حالا باید امیدوار باشد تا در دو هفته پایانی نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که همه چیز به سود آبی‌ها تمام شود.» این بازیکن قدیمی در ادامه گفت: «البته جدای از مشکلات، بدشانسی گریبان استقلال را هم گرفت و این تیم برابر صنعت نفت آبادان سه بار تیر دروازه حریف را لرزاند که اگر یکی از آنها به گل تبدیل می‌شد شرایط برای استقلال تفاوت زیادی پیدا می‌کرد.» گروسی در مورد ضرر استقلال از داوری‌ها گفت: «یکی از تیم‌هایی که بیشتر از همه ضرر کرد استقلال بود، چندین پنالتی این تیم گرفته نشد که می‌توانست شرایط را برای استقلال تغییر دهد اما در مجموع امیدوارم در دو هفته پایانی لیگ قضاوت‌ها آنقدر عادلانه باشد که حقی از تیمی پایمال نشود ضمن اینکه باید امیدوار باشیم برای فصل جدید سیستم VAR به فوتبال ما بیاید تا اشتباهات داوران ما با این سیستم به حداقل برسد.»

 
تلافی به سبک برهانی
روز سه‌شنبه بعد از مصاحبه آرش برهانی علیه مدیریت باشگاه استقلال، در جلسه اعضای هیأت مدیره تصمیم به برکناری او از آکادمی باشگاه گرفته شد. مدیران باشگاه استقلال بلافاصله اصغر حاجیلو را به‌عنوان مدیر آکادمی باشگاه منصوب کردند. در این خصوص حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد که دلیل استعفای برهانی مصاحبه او نبوده اما به هر حال این تصمیم ناگهانی موجب ناراحتی آقای گل سابق استقلال شده است. برهانی که مصاحبه‌ای در خصوص برکناری خود از آکادمی نکرده، با یک تصمیم ویژه اعتراض خود را نشان داد. او که همزمان سرمربیگری امیدهای استقلال را نیز برعهده داشت و موفق شد این تیم را به مقام قهرمانی لیگ امیدهای فوتبال برساند، حالا از این سمت خود هم کناره‌گیری کرده است.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی