صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و هفت - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و هفت - ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

اصلاً برای ما مهم نبود بازی در آزادی برگزار شود

گل محمدی: به بازیکنانم گفتم در آسفالت یا زمین خاکی هم که باشد باید ببریم

 

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل پیکان در نشست خبری گفت: از 3 امتیازی که گرفتیم، خیلی خوشحال هستیم و خدا را شکر می‌کنیم. هر بازی‌ای که در لیگ داریم مانند یک فینال می‌ماند و حساسیت بازی خیلی زیاد است و به هر صورت ممکن است روی عملکرد تیم تأثیر بگذارد. در مجموع توانستیم یک بازی خوب انجام بدهیم، با توجه به اینکه تیم حریف منظم و تاکتیکی است و دفاع تیمی را خیلی خوب رعایت می‌کند دیدیم که موقعیت زیادی به پرسپولیس ندادند. چشم به ضدحملات داشتند و در یک یا دو مورد خطرناک بودند. واقعاً برای ما بازی سختی بود و به سختی از لایه‌های دفاعی حریف گذشتیم اما باز هم خدا را شکر می‌کنم که توانستیم این 3 امتیاز را بگیریم و در کورس قهرمانی بمانیم.
*همه بازیکنان ما در این بازی تمرکز خیلی خوبی داشتند و با دوندگی و تعصب زیادی که به خرج دادند نتیجه هم گرفتند، از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم. ضمن اینکه این برد را به همه هواداران پرسپولیس بویژه آنهایی که امروز در استادیوم بودند تبریک می‌گویم. با وجود ناهماهنگی‌هایی که وجود داشت باز هم استقبال خوبی از این بازی داشتند. از همه تشکر کرده اما باز هم می‌توانستیم استادیوم را پرتر ببینیم.
*به بازیکنان گفتم بازی در هر جایی باشد می‌خواهد چمن مصنوعی، آسفالت یا خاکی باید بازی را ببریم. برای من واقعاً فرقی نمی‌کرد هرچند هواداران در استادیوم آزادی حضور دارند اما با توجه به شرایطی که پرسپولیس دارد فقط هدف ما گرفتن 3 امتیاز بود. هر جایی بازی برگزار می‌شد استقبال می‌کردم و اصلاً برای ما زیاد مهم نبود بازی در آزادی برگزار شود؛ اما مهم بود هواداران در این مقطع از فصل کنار پرسپولیس باشند زیرا وجود آنها می‌تواند به ما خیلی انگیزه بدهد و کمک کند. چرا نباید از هواداران‌مان استفاده کنیم ضمن اینکه این اتفاق در سال‌های گذشته برای استقلال هم افتاده است. وقتی استراماچونی سرمربی این تیم بود با همین پیکان دو بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. برخی تصمیم‌گیری‌ها نه دست باشگاه است و نه دست مربیان، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تصمیم‌‌‌هایی گرفته می‌شود و امنیت تماشاگران در اولویت قرار می‌گیرد.
* باید از تیم پیکان هم تشکر کنم. زیرا بازی خیلی خوب، باغیرت و باشرفی از خودشان نشان دادند. با وجود صحبت‌های زیادی که پشت ‌سر مجتبی حسینی مطرح شد دیدید چقدر خوب فوتبال بازی کرده، دفاع و حمله کردند. در اینکه حسینی یک مربی کاربلد و باشرف در فوتبال ایران است هیچ شکی نیست. با این جوانانی که دارد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. اما به هر حال این هجمه‌ها بود و فشار زیادی به ما و تیم آوردند. باز هم خدا را شکر توانستیم این بازی را ببریم.
* اگر در مجموع بخواهیم عملکرد آنها (دیاباته و پریرا)را در لیگ حساب کنیم با توجه به دقایقی بازی کردند برای تیم ما مثمرثمر بودند. همه بازیکنانی که بویژه امروز به زمین آمدند عملکرد خیلی خوبی داشتند. قطعاً چهار فینال در لیگ برتر و ان‌شاءالله جام حذفی پیش‌رو داریم. امیدوارم از مرحله نیمه‌‌نهایی جام حذفی هم بگذریم. همه بازیکنانی که اکنون در تیم هستند شرایط خیلی خوبی داشته و می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.
*در بازی‌های حساس و هفته‌های پایانی لیگ که در حال طی کردن هستیم اعتقاد دارم داوری که خوب تمرکز کند می‌تواند قضاوت خوبی داشته باشد. در مورد صحنه روی سعید صادقی باید کارشناسان نظر بدهند اما در کل بنیادی‌فر روی همه دقایق بازی تمرکز خوبی داشت. خود من هنوز آن صحنه را ندیدم اما ظاهراً کارشناسان گفته‌اند پنالتی بوده است. امیدوارم در هفته‌های پایانی همه داوران بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. ما هم می‌توانیم به آنها کمک کرده و شرایطی فراهم کنیم تا راحت‌تر و بدون اشتباه سوت بزنند.

جستجو
آرشیو تاریخی