صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۶

بنی‌تمیم و عزیزی رقیب دبیر برای ریاست فدراسیون

تنور داغ انتخابات

محسن وظیفه
روزنامه نگار

چند روزی بیشتر از ثبت‌نام کاندیداها برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی باقی نمانده اما حالا اخباری منتشر شده که دو چهره شاخص در کشتی برای حضور در این انتخابات و رقابت با علیرضا دبیر وارد گود شدند. شاید تا چند روز پیش این تصور وجود داشت که علیرضا انتخابات آرام و بی‌سر و صدایی را در پیش دارد اما حالا با ورود این دو گزینه مشخص است که انتخابات گرم می‌شود. حمید بنی‌تمیم نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم و عبدالله عزیزی رئیس سابق هیأت کشتی تهران دو نفری بودند که دیروز در فدراسیون کشتی حاضر شدند و برخی از رسانه‌ها هم خبر از ثبت‌نام این دو نفر برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی دادند. ورود این دو چهره مطرح در کشتی به عرصه انتخابات می‌تواند تنور انتخابات را گرم کند.
 
ورود 5 نفر به انتخابات
ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی از ۵ اردیبهشت به‌مدت ۱۰ روز کاری آغاز شده و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در همان ساعات اولیه برای حضور در این انتخابات اقدام به ثبت‌نام کرد اما با گذشت یک هفته از آغاز ثبت‌نام، ۵ نفر دیگر نیز ثبت‌نام کردند که نام‌شان در رسانه‌ها خیلی سر و صدا کرد. حمید بنی‌تمیم، عبدالله عزیزی رئیس سابق هیأت کشتی تهران به همراه حمید سیفی، حمید یاری و فردی به‌نام حاتمی از استان خوزستان نیز اقدام به ثبت‌نام در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی کردند. این 5 نفر به اضافه علیرضا دبیر شش نفری هستند که در انتخابات حضور دارند و باید دید که تا روز پایانی ثبت‌نام کسی به این جمع اضافه می‌شود یا نه؟
 
مدارک ناقص سه کاندیدا
در این بین ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون کشتی اعلام کرده که مدارک سه نفر کامل نیست. حمید بنی‌تمیم، عبدالله عزیزی و حمید سیفی سه نفری هستند که مدارک آنها کامل نیست و در صورت کامل شدن مدارک می‌توانند نامزد شوند. حمید بنی‌تمیم ۴ سال پیش نیز یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی بود که قافیه را در رقابت با نصیرزاده و دبیر باخت اما حالا تصمیم گرفته که برای دومین دوره وارد عرصه رقابت شود. حمید سیفی هم قبلاً سابقه حضور در انتخابات را داشته اما عبدالله عزیزی همیشه چهره آشنای انتخابات بوده. البته نه به‌عنوان کاندیدا، بلکه به‌عنوان رئیس هیأت ولی این بار خودش می‌خواهد وارد انتخابات شده و شانس‌اش را برای رسیدن به صندلی ریاست امتحان کند.

نصیرزاده سورپرایز انتخابات؟
از قبل این‌که بحث انتخابات مطرح باشد، نام یک چهره دیگر هم برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی شنیده می‌شد. عبدالمهدی نصیرزاده که او هم 4 سال پیش برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی کاندیدا شده بود و حالا رئیس فدراسیون بدنسازی است بارها اعلام کرده که برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی مشکلی ندارد و اگر قرار باشد که علیرضا دبیر وارد انتخابات نشود، دوست دارد به جای او روی صندلی ریاست بنشیند. حالا همه منتظر هستند که ببینند چه اتفاقی رخ می‌دهد؛ آیا نصیرزاده با وجود ثبت‌نام علیرضا دبیر بازهم در انتخابات ثبت‌نام می‌کند یا نه؟
 
کاندیداهای تکراری؟
با توجه به وضعیتی که در انتخابات فدراسیون کشتی به وجود آمده شاید رقبای رسیدن به صندلی ریاست همانند 4 سال پیش تکراری باشند. علیرضا دبیر که برنده انتخابات 4 سال پیش بود، با ثبت‌نام در روز نخست نشان داد که قطعی در انتخابات حضور دارد؛ بنی‌تمیم هم که فرم گرفته، قطعاً برای ثبت‌نام در روزهای آینده به فدراسیون کشتی می‌آید. نصیرزاده هم اگر بیاید، همان سه نفری که 4 سال پیش با هم رقابت داشتند، باز هم باید با هم رقابت کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی