صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و پنج - ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

کارگر: فقط لجبازی می‌کنند

خیال دو مدعی دیگر راحت، جام از دست پرسپولیس نمی‌افتد

مسعود قراگزلو
روزنامه نگار

عباس کارگر بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است متأسفانه دو مدعی دیگر انگار با لج و لجبازی دائماً با برنامه‌های سازمان لیگ مخالفت می‌کنند تا پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور سازند اما با این وجود معتقد است مدال و به نوعی جام قهرمانی از دست پرسپولیس نخواهد افتاد و حالا که پرسپولیس به صدر رسیده، عنوان قهرمانی را به تیم دیگری تعارف نخواهد زد.
  برنامه مدعیان قهرمانی مرتب تغییر می‌کند. این بی‌ثباتی را ناشی از چه موضوعی می‌دانید؟
به نظرم الان مسئولان دو تیم رقیب و مدعی دیگر با پرسپولیس لج و لجبازی می‌کنند و دنبال هر بهانه‌ای هستند که پرسپولیس را از مسیر قهرمانی دور سازند اما پرسپولیسی که چندین بازی متوالی‌اش را برده به هیچ تیمی باج نمی‌دهد و قافیه قهرمانی را نخواهد باخت و به قول خودمان، صدر را به تیم دیگری تعارف نخواهد زد و با قدرت در چند قدمی قهرمانی، جام را از دست نخواهد داد. یک بار یادم می‌آ‌ید خدابیامرز تختی بعد از اینکه از حریفش چند امتیاز پیش بود در نهایت نتیجه را واگذار کرد و مدال قهرمانی را از دست داد که پس از آن آقا تختی مصاحبه کردند و گفتند که طلا در دستم بود اما از مشتم افتاد. حالا هم مدال و به نوعی جام در دست بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس است و آنها با تجربه بالا و شخصیت بالای‌شان قهرمانی از دست‌شان نمی‌افتد و ان‌شاءالله با تلاش خودشان و نتایجی که کسب خواهند کرد قهرمانی در دو جام را دشت و به هواداران تقدیم خواهند کرد.
 اما شرایط تیم‌ها و امتیازگیری در هفته‌های پایانی بسیار حساس شده و تیم‌های مدعی هم گاهاً امتیاز از دست می‌دهند!
بله همه این مسائل وجود دارد اما شرایط پرسپولیس به گونه‌ای است که انگار تفنگ پشت گردن‌شان است، از این‌رو بازیکنان پرسپولیس به این ذهنیت رسیده‌اند که باید تحت هر شرایطی برنده شوند، به همین خاطر پیکان و بقیه تیم‌ها را از پیش‌رو برخواهند داشت و قهرمان می‌شوند.
 در جام حذفی رویارویی با هواداری که مربی‌اش هم برای پیروزی مقابل پرسپولیس و استقلال به نوعی کری سنگینی خوانده چه ارزیابی‌ای دارید؟
من فکر می‌کنم سرمربی هوادار به نوعی خواب‌نما شده که آنطور صحبت و اظهارنظر کرده است. همه می‌دانند که فقط روی یک اتفاق پرسپولیس بازی برگشتش را به هوادار واگذار کرد، در غیر این صورت پرسپولیس بازنده بازی نبود. حالا هم عیبی ندارد چون به هر حال انسان با امید زنده است و زندگی می‌کند. سرمربی هوادار برای تیمش هر طور دلش می‌خواهد همه تلاشش را انجام دهد اما پرسپولیس در هر صورت برنده بازی خواهد شد و به فینال می‌رسد و با قهرمانی در جام حذفی دبل خواهد کرد، کاری که پرسپولیس در این چند سال اخیر سابقه انجامش را داشته و برای این تیم قهرمانی در طول یک سال در سه جام هم چیز عجیبی نیست، چه بسا دیده‌ایم که در یک سال علاوه بر لیگ و جام حذفی در سوپر جام هم قهرمان شده، بنابر این تأکید می‌کنم پرسپولیس قهرمان خواهد شد و مدال و جام از دست بازیکنان این تیم نخواهد افتاد.

جستجو
آرشیو تاریخی