هفته سی و یکم لیگ فوتبال آزادگان

فجر در بازی با شهرداری به استقلال فکر می‌کند

هفته سی و یکم لیگ فوتبال دسته یک آزادگان امروز با برگزاری همه دیدارها شروع خواهد شد و در حالی که شمس آذر قزوین قهرمانی و صعود به لیگ برتر را حتمی کرده است، باید به دیدار چوکا تالش برود.
 این بازی برای قزوینی‌ها خیلی اهمیتی نخواهد داشت، اما چوکا تالش در انتهای جدول در تعقیب شهرداری همدان است تا بتواند جایگاهش را با این تیم عوض کند، هر چند چوکا شش امتیاز کمتر از تیم رده پانزدهم جدول یعنی شهرداری همدان دارد، اما با برد هفته گذشته امیدوار است بتواند این فاصله را در هفته‌های آینده جبران کند.
 در مهم‌ترین بازی این هفته فجرسپاسی که در تعقیب استقلال خوزستان؛ تیم دوم جدول است باید به مصاف شهرداری همدان برود.
 این بازی برای شیرازی‌ها حسابی مهم است و اگر بتوانند سه امتیاز بازی را کسب کنند، شاید بتوانند به یک امتیازی رده دوم جدول برسند اما شهرداری همدان هم شرایط خوبی ندارد و در رده پانزدهم جایگاه مطمئنی ندارد. استقلال خوزستان که تیم دوم جدول است و امیدوارتر از همه به سوی صعود به لیگ برتر پیش می‌رود، باید به مصاف چادرملو اردکان برود، تیمی که نتایج بسیار خوبی در هفته‌های اخیر گرفته و به دنبال ادامه این روند خواهد بود و این کار را برای خوزستانی‌ها سخت می‌کند.
 سایپای 46 امتیازی که در رده چهارم جدول است و همچنان شانس صعود دارد، باید این هفته به مصاف آرمان‌گهر برود و به نظر می‌رسد با جایگاهی که آرمان‌گهر دارد، سایپا می‌تواند امیدوار به کسب سه امتیاز در این دیدار باشد.
 دریا بابل به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود که برای هر دو تیم می‌تواند یک بازی تشریفاتی باشد.
 خلیج‌فارس ماهشهر که قعرنشین این رقابت‌ها است و امیدواری به کسب امتیاز ندارد، باید به مصاف مس شهر بابک برود.
 خوشه‌طلایی ساوه از خیبر خرم‌آباد میزبانی خواهد کرد که این بازی برای خرم‌آبادی‌ها تا حدودی مهم است و شاید بتوانند با خوش‌شانسی در هفته‌های آینده به رده دوم برسند.
 استقلال ملاثانی در میانه جدول باید به مصاف شهرداری آستارا برود که این بازی هم از حساسیت زیادی برخوردار نیست و البته شهرداری آستارا در رده چهاردهم اوضاع خوبی ندارد و برای اینکه شرایطش بدتر نشود، قطعاً برای گرفتن امتیاز به میدان خواهد رفت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی