صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و چهار - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و چهار - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۲

محمد: دوست دارم دربی در فینال حذفی تکرار شود

بردن استقلال در جام حذفی لذت دیگری دارد

مسعود قراگزلو
خبرنگار

علیرضا محمد مدافع چپ اسبق پرسپولیس در رابطه با مدافع چپ فعلی این تیم اظهارنظر می‌کند. او از قرعه هوادار به عنوان یک قرعه راحت برای پرسپولیس صحبت می‌کند و معتقد است تکرار دربی در فینال جام حذفی برای پرسپولیس بهترین اتفاق ممکن است. علیرضا محمد پرسپولیس را شانس قهرمانی در دو جام می‌داند.
  در رابطه با قرعه بازی پرسپولیس در جام حذفی چه صحبتی دارید؟
من هوادار را قرعه مناسبی برای پرسپولیس می‌دانم چون دوست نداشتم پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی به هم بخورند و واقعا مشتاق بودم که دو تیم سرخابی در فینال به هم بخورند.
  جام حذفی به نوعی جام شگفتی‌ها محسوب می‌شود. نگران رویارویی پرسپولیس مقابل تیم هوادار نیستید؟
هوادار تیم بدی نیست اما فراموش نکنید پرسپولیس در شرایطی قرار دارد که هیچ تیمی حریفش نخواهد شد. از طرفی من اطمینان دارم که پرسپولیس در جام حذفی از سد تیم هوادار می‌گذرد و با استقلال فینالیست می‌شود. استقلال هم از سد نساجی به احتمال زیاد می‌گذرد و ما تکرار دربی را در فینال جام حذفی شاهد خواهیم بود.
  اما بازی با استقلال به هر حال سختی‌های خاص خودش را دارد؟
بله هیچ بازی‌ای راحت نیست اما با شرایطی که من در بین بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس می‌بینم اعتقاد دارم پرسپولیس از سد هوادار و بعد از آن استقلال می‌گذرد و قهرمان می‌شود. اصلاً قهرمانی در جام حذفی با پیروزی مقابل استقلال شیرین‌تر و دلچسب‌تر خواهد شد.
  در رابطه با علی نعمتی و بازی این بازیکن در پست دفاع چپ پرسپولیس چه نقد فنی‌ای دارید؟
علی نعمتی در بازی دربی نمایش خیلی خوبی داشت و واقعاً چپ پرسپولیس را بسته بود و اصلاً اجازه نداد تا از آن جناح روی دروازه پرسپولیس حمله کنند. نعمتی در کارهای دفاعی عالی کار می‌کند اما برای اینکه در ارسال‌ها هم مانند کارهای دفاعی‌اش بتوان روی او حساب کرد حتماً باید روی پای چپش بیشتر کار کند تا بتواند با پای غیرتخصصی‌اش خوب سانتر کند و علاوه بر کارهای دفاعی در کارهای هجومی هم عالی کار کند.
  در رابطه با اظهارنظر سرمربی هوادار که گفته پرسپولیس را در جام حذفی می‌برد و از استقلال هم انتقام می‌گیرد چه نظری دارید؟
من فکر می‌کنم بازی با اسم تیم‌های بزرگ خوب نیست. به هر حال همه می‌دانند روی یک اتفاق و اشتباه فردی، پرسپولیس بازی برگشت در لیگ را به هوادار باخت وگرنه امکان نداشت نتیجه آن بازی را واگذار کند و حتماً مانند دربی رفت با نتیجه‌ای سنگین تیم هوادار را شکست می‌داد. در حال حاضر هم فکر می‌کنم دوره این کری‌خوانی‌ها و اینطور اظهار‌نظر‌ها گذشته چون فوتبال میدان عمل است و در مستطیل سبز یک تیم باید توانایی‌اش را نشان دهد.
  در رابطه با بازی پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی که کیفیت چمن خوبی ندارد چه صحبتی دارید؟
من فکر می‌کنم وقتی بلیت‌فروشی به پیکان می‌رسید نباید سازمان لیگ تحت فشار محل بازی را که به سود دو تیم بود تغییر می‌داد چون هر دو تیم می‌خواستند فوتبال خوبی را ارائه دهند، به همین دلیل حتماً امکان بازی خوب در ورزشگاه آزادی خیلی بهتر بود تا زمین چمن ورزشگاه دستگردی که اصلاً شرایط جالبی ندارد و نمی‌توان روی آن خوب پاس داد و کارهای تاکتیکی را به شکل دلخواه پیاده کرد. پرسپولیس در شرایط خیلی خوبی قرار دارد و به نظرم حالا که تکلیف قهرمانی در دست خودش قرار دارد آن را به تیم مدعی دیگری نخواهد داد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی