صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و دو - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و دو - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۸

ما در رم با بحران مصدومیت روبه‌رو هستیم

مورینیو: بی‌عدالتی در ایتالیا عادی است

ژوزه مورینیو بعد از تساوی یک بر یک رم برابر میلان به بحران مصدومیت در تیمش اشاره کرد و البته عدالت ورزشی ایتالیا را نیز زیر سؤال برد. جالوروسی همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار است اگر چه بحران مصدومیت این تیم در بازی با میلان تشدید شد. ماراش کومبولا و آندره‌آ بلوتی در این بازی در استادیوم المپیک شهر رم مجبور به ترک زمین شدند. رم در دقیقه سوم وقت‌های تلف‌شده به وسیله تامی آبراهام از میهمانش پیش افتاد اما دقیقه 97 الکسیس سالماکرز گل تساوی را زد.
مورینیو در کنفرانس خبری گفت:«فکر نمی‌کنم در این فصل دوباره ریک کارسدورپ را در زمین ببینیم، همین‌طور دیگو یورنته ضمن اینکه شک دارم کومبولا به آمادگی صددرصد برسد. می‌توانیم امید داشته باشیم کریس اسمالینگ دو یا سه بازی برای ما انجام دهد. جینی واینالدوم به بازگشت نزدیک شده و نمی‌دانم پائولو دیبالا چه می‌شود، تصور ما این بود به بازی هفته گذشته مقابل آتالانتا می‌رسد اما نمی‌توانست. اگر میلان در این بازی گل می‌زد هم از او استفاده نمی‌کردم. نمانیا ماتیچ برای بازی با مونتزا محروم است و باید ادامه دهیم. من در باشگاه‌هایی کار کرده‌ام که هزار گزینه داشتند اما حالا در یک گروه از بازیکنان فوق‌العاده هستم که به کار با آنها افتخار می‌کنم. آندره آ بلوتی بعد از ضربه‌ای که به دنده‌اش وارد شد، نمی‌توانست نفس بکشد. خودش درخواست تعویض داد چون ادامه کار برایش ممکن نبود.»
تلاش برای قرارگرفتن در میان چهار تیم بالای جدول سخت‌تر هم شده چون یوونتوس در فرجام خواهی برای لغو مجازات کسر 15 امتیاز فعلاً برنده شده و تا رتبه سوم بالا آمده. البته هنوز چیزی معلوم نیست و دادگاه فدرال دوباره باید درباره فساد مالی این باشگاه حکم دهد که احتمالاً در آخر فصل صورت می‌گیرد.
مورینیو ادامه داد:«من چهار سال در ایتالیا بودم، دو سال در اینتر و دو سال در رم و می‌دانم این چیزها عادی تلقی می‌شود.» آقای خاص در جریان باخت به کرمونزه با داور چهارم، مارکو سرا درگیری لفظی پیدا کرد و اگرچه بعد از چند هفته بررسی، سرا به کمیته انضباطی فراخوانده شده، اما درخواست مورینیو برای لغو محرومیت دو جلسه‌ای مورد قبول قرار نگرفت:«وقتی درباره عدالت ورزشی صحبت می‌کنیم، من می‌گویم آنها دو بازی به من بدهکار هستند. من مقابل ساسولو و لاتزیو محروم بودم، حالا مشخص شده سرا مقصر بوده اما من نمی‌توانم آن دو بازی را برگردانم. فابیو پاراتیچی کارش را در تاتنهام از دست داد، حالا تبرئه‌اش کردند و می‌تواند دوباره کار کند. یوونتوس ابتدا منفی 15 بود حالا مثبت 15 شده، من نمی‌توانم بگویم این روی کورس رقابت برای رسیدن به سهمیه اثر گذاشت یا نه، چون من همیشه به حرف آلگری اعتماد کردم و یوونتوس را با آن 15 امتیاز دیدم اما جالب است.»
مدیر سابق یووه، پاراتیچی 30 ماه از هر نوع فعالیت فوتبالی محروم شد که به وسیله فیفا بسط داده شد و او از تاتنهام استعفا کرد. جمعه همین هفته وکلای او در فرجام خواهی موفق شدند محرومیت او را از محدودیت زمانی به نقش‌هایش تقلیل دهند به این معنا که می‌تواند کار کند اما اجازه مذاکره مستقیم با بازیکنان یا ایجنت‌ها را ندارد.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی