صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود و دو - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود و دو - ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود قرعه فرقی ندارد

گل‌محمدی: پنج فینال در پیش داریم

یحیی گل‌محمدی بعد از صعود به نیمه‌نهایی حذفی در نشست خبری گفت: خوشحالیم بابت اینکه از این مرحله صعود کردیم. بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود. این بازی درگیرانه، فیزیکی و تاکتیکی بود. نیمه اول توانستیم خیلی خوب بازی را به جریان بیندازیم و از فضاها خوب استفاده کردیم. به دو گل خیلی خوب رسیدیم، گل‌هایی بود که هم در جریان بازی و هم تمرین شده بود.
به هواداران تبریک می‌گویم این برد و صعود را. به بازیکنان باید خیلی تبریک بگویم. خسته نباشید و خدا قوت به آنها می‌گویم. فشار زیادی تحمل می‌کنند. در هر دو جام خدا را شکر مدعی هستیم و شرایط خوبی داریم. امیدوارم که با یک همدلی خوب و اتحاد و حمایت بیشتر بتوانیم این روند را ادامه دهیم. کار هنوز تمام نشده و هنوز بازی‌های اصلی ما مانده. پنج فینال در پیش داریم که هر کدام را اسمی جز فینال نمی‌توانم روی آن بگذارم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم. تیم حریف هم از لحاظ فیزیکی و آوراژ قدی جزو تیم‌های خوب لیگ است و فشار زیادی هم آوردند و می‎توانستیم جلوی این تیم به گل سوم هم برسیم و بازی را برای خودمان راحت‌تر کنیم. اما این اتفاق نیفتاد.
 کارت زرد: دقایق آخر بازی بود که آقای کاظمی صحنه‌ای که جلوی من بود را خطا گرفت و من خطا ندیدم. یک موقعیت خوب برای ما بود و یک مقدار معترض شدم و کارت گرفتم.
 قرعه‌کشی و دربی احتمالی: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود، فرقی ندارد در این مرحله با چه تیمی بازی کند. در هر صورت هر قرعه که باشد ما استقبال خواهیم کرد و هدفمان قهرمانی در هر دو جام است. واقعاً هیچ فرقی ندارد.
 نمایش ضعیف نیمه دوم: بعد از دربی فشار روحی و ذهنی و فیزیکی داشتیم. بازی دربی همیشه بازی خاصی است و انرژی زیادی از تیم می‌گیرد. شاید نیمه دوم اثرات بازی قبلی باشد. به نظرم می‌توانیم با ذهنیت گل‌های سوم و چهارم وارد زمین شویم. این کیفیتی متفاوت می‌خواهد و بازیکنان در این شرایط باید تصمیمات خوب بگیرند. ما بازی سختی داشتیم و در بازی هوایی هم تبحر دارند و تیم خوبی هستند. اینکه بخواهیم جلوی تیمی مثل گل‌گهر نود دقیقه حمله کنیم یک مقدار دور از واقعیت است.
 مشکلات مالی پرسپولیس: جا دارد تشکر از اسپانسرهای باشگاه داشته باشم. حمایت خیلی خوبی از ما داشتند. انصافاً کمک خیلی خوبی به تیم کردند. در هر صورت مشکلات مالی را همه باشگاه‌ها دارند و درگیر هستند. به هر حال سال خیلی سختی از نظر اقتصادی است و در این شرایط خیلی در مورد بحث مالی نباید حرف بزنیم.
 تشابه وضعیت سپاهان و گل‌گهر: ما در بدترین وضعیت به سپاهان خوردیم و فکر کنم 7-8 بازیکن را در ترکیب نداشتیم. در هر صورت آن بازی هم ده نفره شدیم و فکر کنم در ثانیه‌های پایانی گل خوردیم. بازی متفاوتی بود. خوشبختانه الان دو تیم آماده داریم. هر بازیکنی اراده و انگیزه دارد در هر دو جام بدرخشد.
 دیاباته: الان خدا را شکر وضعیتش خوب است و حتماً در بازی‌های بعدی از وجودش استفاده خواهیم کرد. امروز هم شرایط طوری بود که تیم‌مان یک مقدار دفاعی‌تر شده بود و فرصت نشد بازی کند اما قطعاً در بازی‌های آینده می‌تواند کمک کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی