صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و نود - ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و نود - ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

یزدانی و قاسمپور مصدوم شدند
دو ملی‌پوش کشتی آزاد ایران به دلیل مصدومیت، باید مراحل درمان خود را پیگیری کنند. کامران قاسمپور که پیش از آغاز اردوی تیم ملی در تمرینات دچار آسیب دیدگی شده بود، به دلیل کشیدگی کشاله ران از تمرینات پرفشار کادر فنی منع شد اما پس از اردو در تمریناتی که در جویبار دنبال می کرد بار دیگر دچار تشدید مصدومیت شد. با توجه به اهمیت حضور کامران قاسمپور در رقابت‌های جهانی بلگراد، کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت وی را به دلیل جلوگیری از آسیب جدی به مسابقات رنکینگ قرقیزستان اعزام نکند. وی در حال حاضر فیزیوتراپی را در تهران پیگیری می‌کند. قرار است کادر فنی تیم ملی پس از پایان جام تختی درباره وضعیت قاسمپور و اینکه در چه رویدادی به میدان برود تصمیم گیری کند. البته مشکل مصدومیت قاسمپور جدی نیست و کادر فنی بابت حضور پرقدرت او در رقابت‌های جهانی نگرانی ندارد. همچنین امیرمحمد یزدانی دیگر ملی‌پوش کشتی آزاد ایران نیز دچار آسیب دیدگی از ناحیه کتف شده و او نیز از تمرینات پرفشار از سوی کادر فنی تیم ملی منع شده است. یزدانی در جام دانکلوف در مبارزه برابر رمضان رمضان‌اف بلغار که با شکست ۷ بر ۶ او همراه بود از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شده و مراحل درمان خود را پیگیری می‌کند.

خداحافظی درخشان با کرسی آسیایی
انتخابات اتحادیه جودو آسیا در حالی با ابقای رئیس کویتی آن برگزار شد که تنها نماینده ایرانی حاضر در این اتحادیه یعنی محمد درخشان جای خود را به نماینده کره‌ای‌ها داد. انتخابات اتحادیه جودوی آسیا برای تعیین رئیس این اتحادیه، در کشور کویت برگزار و در نهایت «عبیدالعنزی» برای4 سال دیگر در سمت خود ماندگار شد. «یاماشیتا» نایب رئیس فدراسیون جهانی و رئیس کمیته ملی المپیک کشور ژاپن به‌عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت. در انتخابات آسیایی جودو «چوچونگ» از کره جنوبی به‌عنوان مسئول کمیته آموزش آسیا انتخاب و معرفی شد. پیش از این محمد درخشان نزدیک به دو دهه در سمت‌های مختلف با اتحادیه جودوی آسیا همکاری داشت.
 
معرفی برترین‌های کاراته بعد از انتخابی
در پایان مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان، چهره نفرات راه یافته به اردوهای آماده‌سازی تیم ملی مشخص شد. مرحله نخست پیکارهای انتخابی تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش بانوان، روز گذشته در سالن شهید افراسیابی استان تهران برگزار و در پایان تکلیف اردونشینان اوزان پنج گانه این رقابت‌ها مشخص شد. بر اساس این گزارش در وزن ۵۰- کیلوگرم، زینب جعفر‌نژاد با ۳ برد و معصومه محسنیان با ۲ برد و یک باخت به اردوی تیم ملی راه یافتند. در وزن ۵۵- کیلوگرم، فاطمه سعادتی و سیده سوده خلیلی هر دو با ۳ برد و یک باخت ملی‌پوش شدند. در وزن ۶۱- کیلوگرم، آتوسا گلشاد‌نژاد با ۵ برد به همراه زهرا علیزاده و مبینا کاویانی ملی‌پوش شدند. مبینا حیدری و حدیثه حسن‌زاده در وزن ۶۸- کیلوگرم جواز حضور در اردوهای تیم ملی را کسب کردند. در وزن ۶۸+ کیلوگرم نیز لیلا برجعلی ونوش مهر نور صبحی به تیم ملی راه یافتند. با اعلام کادر فنی تیم ملی کاراته بانوان، سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم و فاطمه زهرا گلبندی در وزن ۶۸+ کیلوگرم به‌دلیل مصدومیت در رقابت‌های انتخابی در صورت تأیید مدارک پزشکی به جمع نفرات منتخب اضافه می‌شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی