صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هشت - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هشت - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

بررسی تقویم فصل آینده با حضور قلعه‌نویی
جلسه هماهنگی و تنظیم تقویم فصل آینده فوتبال ایران دیروز با حضور مهدی محمدنبی مدیر و امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی، رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر برگزار شد. در این جلسه سهیل مهدی توضیح کاملی درباره تقویم پیشنهادی فصل آینده ارائه کرد و با توجه به این توضیحات، امیر قلعه‌نویی و مهدی محمدنبی برنامه‌های تیم ملی را تشریح کردند. قلعه‌نویی در این جلسه تأکید فراوانی داشت که همزمان با در نظر گرفتن برنامه‌های تیم ملی، در برنامه‌ریزی رقابت‌های فصل آینده برای حمایت و موفقیت تیم امید، برنامه اردوهای این تیم در تقویم فصل آینده فوتبال ایران لحاظ شود. همچنین سرمربی تیم ملی تأکید کرد که ضمن حفظ منافع تیم ملی باید کمال همکاری را با باشگاه‌ها در تقویم فصل آینده لیگ برتر انجام داد.


جلسه عبدی با تاج برای رفع مشکلات تیم نوجوانان
تیم نوجوانان ایران دوشنبه در یکی از مهم‌ترین بازی‌های دوستانه خود پیش از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا در تقابل با بازیکنان ذخیره پرسپولیس ۴ بر یک شکست خورد. در پایان این مسابقه حسین عبدی، گلایه‌های خود را نسبت به شرایط آماده‌سازی شاگردانش اعلام کرده و مدعی شد در شرایطی که حریفان کل دنیا را گشته‌اند، ما فقط در تهران حضور داریم. تیم نوجوانان در ماه‌های اخیر فقط در تورنمنت بلاروس شرکت کرده که با توجه به تعداد بالای مصدومان و شرایط خاص برگزاری رقابت‌ها مثل بازی در چمن مصنوعی و سالن سرپوشیده ظاهراً دستاورد خاصی برای ملی پوشان کشورمان نداشت. برهمین اساس عبدی دیروز در جلسه‌ای با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال شرکت کرد تا پیگیر وعده‌های مسئولان فدراسیون درمورد اعزام تیمش به ۲ اردوی خارجی شود. تیم نوجوانان باید از ۲۵ خرداد در مسابقات زیر ۱۷ سال قهرمانی آسیا شرکت کند و در این رقابت‌ها با کره جنوبی، قطر و افغانستان همگروه است.


احتمال برگزاری بازی دوستانه زنان ایران و روسیه
تیم فوتبال زنان روسیه در ماه تیر ممکن است با تیم ایران یک دیدار دوستانه برگزار کند. تیم‌های روسی از سوی یوفا و فیفا اجازه شرکت در مسابقات بین‌المللی ندارند و تیم ملی زنان روسیه و در این مدت سه بازی دوستانه با باشگاه‌های روسی انجام داد و همچنین دو بار با تیم‌های بلاروس و صربستان بازی کرد.
یوری کراسنوژان، سرمربی تیم ملی زنان روسیه درباره شرایط این تیم گفت: «متأسفانه ما بازی‌های کافی در ماه‌های اخیر نداشتیم اما این فرصت را داریم که اکنون چند دیدار دوستانه برگزار کنیم. در پایان سال ۲۰۲۲ ما با بلاروس و صربستان بازی کردیم. اکنون صحبت از این است که در تیرماه با تیم ملی ایران بازی کنیم. این موضوع تاکنون در مرحله ارتباط و هماهنگی است.» روسیه تیم تحت هدایت این مربی جواز حضور در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۲ را به دست آورد اما به‌دلیل تحریم‌های فیفا و یوفا نتوانست در این مسابقات شرکت کند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی