صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هشت - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هشت - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

برگزاری مجمع پرسپولیس

خبری از تغییرات نشد

قبل از برگزاری مجمع روز گذشته باشگاه پرسپولیس شنیده می‌شد دو الی سه نفر از اعضای فعلی هیأت مدیره کنار خواهند رفت تا نفرات جایگزین به جای آنها مشغول به کار شوند. همچنین بحث هفت نفره شدن هیأت مدیره مطرح شده بود. صبح دیروز و در لابه لای گمانه‌زنی‌های دقیقه نودی شنیده شد یکی از مدیران شهرداری تهران که در زمان مدیرعاملی حبیب کاشانی در پرسپولیس مشغول به کار بود به عضویت هیأت مدیره جدید این باشگاه در خواهد آمد. در عین حال حدود سه ساعت مانده به شروع جلسه مجمع خبر آمد حمید سجادی با اعلام رضایت از عملکرد اعضای این هیأت با بحث تغییرات مخالفت کرده تا نفرات فعلی در این باشگاه ماندگار شوند. جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس دیروز ساعت 16:30 در محل وزارت ورزش آغاز شد. ریاست این جلسه در غیاب حمید سجادی که به‌دلیل جلسه فوق‌العاده سفر استانی دولت به خوزستان در نهاد ریاست جمهوری حضور پیدا کرده، برعهده برنا فیروزی، معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان بود هر چند اواخر جلسه سجادی به مجمع رسید. سید محمد پولادگر و سید هادی قره رومیانی، دو تن از معاونان وزارتخانه، اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و نمایندگان وزارت دادگستری و اقتصاد نیز در این جلسه حضور داشتند.

درویش:هزینه‌ها مشخص است، درآمدها نه
در ابتدای این جلسه رضا درویش گزارشی از عملکرد مالی باشگاه پرسپولیس ارائه کرد و سپس گفت: بعد از اینکه به‌عنوان مدیرعامل انتخاب شدم و تکلیف هیأت مدیره مشخص شد کمیته پنج‌گانه‌ای را تشکیل دادیم و هر کمیته وظیفه تخصصی خود را دنبال کرد. در گذشته باشگاه قبل از اینکه وارد فرابورس شود دارای ساختار خاصی نبود و بیشتر روی تفکرات مدیران اداره می‌شد. وی افزود: از سال ۷۵ تاکنون باشگاه بدهی‌های مالیاتی را پرداخت نکرده بود که با زحمات سجادی و خاندوزی بخش قابل توجهی از بدهی‌ها پرداخت شد. در اسنادی که از سال‌های قبل در باشگاه وجود دارد هزینه‌ها مشخص است ولی درآمدها مشخص نیست.

دلبری: مشکلات حل شدنی است
در ادامه محمد دلبری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مجمع عمومی عادی گفت: اولین گام ما در باشگاه پرسپولیس آسیب‌شناسی موضوعات مختلف بود و تلاش کردیم که موانع پیش‌رو را برداریم و بدهی‌ها را پرداخت کنیم. وی در ادامه گفت: اگر تکلیف سهام و واگذاری باشگاه هرچه زودتر مشخص شود می‌توانیم دیگر مشکلات را نیز حل کنیم. کار بزرگی در زمان سجادی صورت گرفت و روند خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آغاز شد و باید این موضوع را به سرانجام برسانیم. سجادی هرگونه کمک و حمایتی که می‌توانسته از باشگاه پرسپولیس دریغ نکرده است.

درخواست معاون وزارت ورزش از سه وزارتخانه
همچنین سیدهادی قره سید رومیانی در این جلسه گفت: یک انضباط مالی و سیستمی در باشگاه پرسپولیس وجود دارد و این نشان دهنده حضور افراد توانمند در باشگاه است. باید یک جلسه مشترک بین باشگاه پرسپولیس، فدراسیون فوتبال و سازمان خصوصی‌سازی برگزار شود و مشکل دفتر باشگاه حل شود.
وی ادامه داد: نیاز است که وزارت ورزش، وزارت دادگستری و وزارت اقتصاد از جایگاه حاکمیتی ورود کنند و در خصوص مطالبات شستا بازنگری صورت بگیرد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی