صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هفت - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و هفت - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

ثبت‌نام از نامزدهای ریاست هیأت فوتبال تهران
احمدرضا براتی سرپرست هیأت فوتبال استان تهران اعلام کرد ثبت‌نام از نامزدهای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان تهران از روز شنبه ۹ اردیبهشت انجام خواهد شد. براتی گفت: «اطلاعیه ثبت‌نام در سایت هیأت فوتبال منتشر و ثبت‌نام از نامزدهای تصدی ریاست هیأت فوتبال استان تهران از روز شنبه 9 اردیبهشت تا روز شنبه 16 اردیبهشت از ساعت 9 صبح الی 16 در محل دبیرخانه مجمع واقع در ساختمان هیأت فوتبال انجام خواهد شد.» او اضافه کرد: «از کلیه داوطلبین واجد شرایط دعوت می‌شود با ارائه مدارک موردنیاز در مهلت تعیین‌شده جهت ثبت‌نام مراجعه نمایند. قصد داریم به منظور تعیین تکلیف سریع‌تر وضعیت هیأت فوتبال، این انتخابات را وفق مقررات و تحت‌نظر فدراسیون فوتبال در اسرع وقت برگزار کنیم.»

شفر: می‌دانم هواداران ناراحت هستند
وینفرد شفر، سرمربی اسبق استقلال در واکنش به شکست این تیم در دربی گفت: «خیلی نمی‌خواهم درباره دربی اظهارنظر کنم. فقط این را بگویم که تجربه حضور در دربی به‌عنوان سرمربی استقلال را داشته و فضای آن را تجربه کرده‌ام. می‌دانم هواداران استقلال ناراحت هستند. برای هواداران استقلال که فوق‌العاده هستند، آرزوی بهترین‌ها را دارم. من لحظات خیلی خوبی را کنار آنها گذرانده‌ام.» این مربی آلمانی که در دیدار برگشت بایرن‌مونیخ و منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آره‌نا حضور داشت، درباره آن بازی هم گفت: «بایرن مونیخ در قرار دادن برخی بازیکنان در برخی پست‌ها اشتباه کرد. برخی از بازیکنان در پست‌های غیرتخصصی‌شان بازی کردند.» شفر با اشاره به تقابل منچسترسیتی با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی گفت: «رئال کارلو آنچلوتی را دارد که مربی باتجربه‌ای بوده و کارکشته است. رئال تیم قدرتمندی است و به نظرم باز هم می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.»

قربانی: استقلال شایسته‌تر بود
پیروز قربانی، مدافع اسبق استقلال درباره دربی گفت: «دربی بازی بسیار بی‌کیفیتی بود. انتظار می‌رفت موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها ببینیم اما برخلاف پیش‌بینی‌ها این اتفاق رخ نداد. پرسپولیس تنها یک فرصت داشت و سید حسین حسینی را در خیلی از صحنه‌های بازی ندیدیم. از حق نگذریم پرسپولیس خوب دفاع کرد و به هیچ وجه به وینگرهای استقلال اجازه نداد که دفاع را دور بزنند. با این شرایط، استقلال رو به ارسال‌ها آورد که نفراتی مثل مرتضی پورعلی‌گنجی و گولسیانی توپ‌ها را می‌زدند یا علیرضا بیرانوند جمع می‌کرد.» قربانی گفت: «فوتبال همین است. استقلال تیم شایسته‌تری بود و فوتبال خوبی در هفته‌های گذشته به نمایش گذاشت اما نباید امیدشان را از دست بدهند. هواداران قدر این بازیکنان را بدانند چون واقعاً با همه مشکلات زحمت کشیدند. باور کنید تهِ دلم روشن است که اتفاقات خوبی برای استقلال در سه هفته آینده رخ می‌دهد.» او اضافه کرد: «به خاطر دارم در یک فصل، همه می‌گفتند ذوب‌آهن اصفهان قهرمان می‌شود. حتی پس از آن امیر قلعه‌نویی که سرمربی استقلال بود، همه ما را شُست و آویزان کرد ولی در نهایت قهرمان شدیم! در این فوتبال هر اتفاقی می‌افتد ولی استقلال بد زمانی باخت و حیف بود این تیم با چنین شرایطی روبه‌رو شود.»

جستجو
آرشیو تاریخی