صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و شش - ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و شش - ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

سوژه

واکنش پالما به حضور اولادقباد در جام رمضان
منتظر توضیحات مسلم می‌مانیم
مسلم اولادقباد، بازیکن ایرانی تیم فوتسال پالما که بیش از یک ماه است با آسیب‌دیدگی دست و پنجه نرم می‌کند در شرایطی برای انجام امور اداری و تمدید مجوز خروج از کشور به ایران بازگشت که با وجود مصدومیت در مسابقات جام رمضان در شهر قم به میدان رفت. باشگاه پالما چند روز پیش اعلام کرده بود اولادقباد هنوز آماده بازی نیست و برای رساندن این بازیکن به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا (که دو هفته دیگر برگزار می‌شود) احتیاط می‌کند. بی‌خبری پالما از این اتفاق باعث شد تا سرمربی و مدیر این باشگاه تحقیقات و پرس و جو را از بازی کردن بازیکن تیم ملی در جام رمضان آغاز کنند و در نهایت این موضوع برای آنها تأیید شد. «آنتونیو وادیلو» سرمربی پالما به این اتفاقات واکنش نشان داد؛ درست زمانی که قرار بود اولادقباد ایران را به مقصد اسپانیا ترک کند. وادیلو گفت: «اولادقباد فعلاً اینجا نیست. صبر کنیم تا او بیاید. بله، ما قبلاً از طرف باشگاه با او صحبت کرده‌ایم. حالا صبر می‌کنیم و حرف‌هایش را می‌شنویم تا ببینیم دقیقاً چه چیزی بوده است. این طبیعی است که وقتی چنین موضوعی اتفاق می‌افتد، اخبار زیادی منتشر می‌شود ولی ما منتظر می‌مانیم تا مسلم بیاید. باید حرف‌هایش را بشنویم.»


برد هال‌سیتی، حضور
 69 دقیقه‌ای صیادمنش
اللهیار
این بار گل نزد
هال‌سیتی در دیداری خانگی برابر واتفورد با یک گل به پیروزی رسید. اوزان طوفان در دقیقه 25 از روی نقطه پنالتی گل سه امتیازی هال‌سیتی را زد. اللهیار صیادمنش در این بازی پس از حضور 69 دقیقه‌ای در ترکیب هال‌سیتی جای خود را به مالکوم 19 ساله داد. هال‌سیتی با کسب پیروزی برابر واتفورد 56 امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول 24 تیمی چمپیونشیپ انگلیس صعود کرد. پیش از این صعود برنلی از چمپیونشیپ به لیگ برتر انگلیس مسجل شده بود. گزینه بعدی صعود مستقیم به این رقابت‌ها نیز شفیلدیونایتد است. اللهیار صیادمنش که در بازی‌های اخیر هال‌سیتی درخشیده و دو گل به ثمر رسانده بود، این بار نتوانست دروازه رقیب را باز کند.


فوتسالیست ایرانی در حسرت گل
شکست والدپنیاس با احمدعباسی
هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتسال اسپانیا پیگیری شد که در یکی از این دیدارها، تیم بارسلونا با نتیجه ۴ بر ۳ رئال بتیس را شکست داد. بارسا با این پیروزی ۶۰ امتیازی شد و مجدداً به صدر جدول بازگشت و جای پالما را گرفت. پالما که با حسین طیبی در این هفته موفق شد خاین را ۵ بر ۳ شکست بدهد، با ۵۹ امتیاز و یک بازی بیشتر در رده دوم قرار دارد.
در دیگر بازی این رقابت‌ها تیم واین آلبالی والدپنیاس میهمان جیمبی کارتاخنا بود که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۲ به سود کارتاخنا به پایان رسید. سعید احمدعباسی ملی پوش ایرانی آلبالی در لیست تیمش برای این بازی حضور داشت و نتوانست گل بزند. یاران احمدعباسی هم با ۳۷ امتیاز در رده هشتم جدول جای دارند.

جستجو
آرشیو تاریخی