صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و پنج - ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۶

ناحیه زرد

ویلای ستاره رم به همسرش رسید
نهایی شدن طلاق توتی و ایلاری
درگیری فرانچسکو توتی، ستاره سابق رم، با ایلاری بلاسی همچنان ادامه دارد و این بار دادگاه رأی نهایی‌اش در پرونده جدایی آنها را صادر کرد. همانطور که می‌دانید داستان جدایی توتی از همسرش به یکی از موضوعات داغ و جنجالی فوتبال و رسانه‌های ایتالیا در چند ماه اخیر تبدیل شده است. آنها پس از چندین سال زندگی مشترک به دلیل اتفاقات عجیبی که رخ داد تصمیم به جدایی گرفتند و برای تعیین شرایط حضانت فرزندان، پرداخت هزینه آنها و تقسیم اموال به دادگاه روی آوردند. نکته‌ای که برای ایلاری اهمیت زیادی داشت این بود که ویلای معروف این زوج که او پیش از این قفل و کلیدهایش را عوض کرده بود به خودش برسد. ظاهراً بر اساس رأی دادگاه، این ویلا همچنان در اختیارش خواهد ماند و توتی سهمی از آن نخواهد داشت. حضانت سه فرزند آنها هم به صورت مشترک خواهد بود و تنها ایزابل که کوچکترین فرزند آنهاست و تنها هفت سال سن دارد، به صورت کامل در کنار مادرش می‌ماند اما در طول تعطیلات تابستانی و زمستانی به دیدار پدرش خواهد رفت. دو فرزند دیگر آنها این اجازه را دارند که هر تصمیمی می‌خواهند در این زمینه بگیرند و خودشان انتخاب کنند که قصد دارند در کنار کدام یکی از والدین‌شان باشند. کریستین توتی در نوامبر سال جاری میلادی 18 ساله خواهد شد و شنل هم 16 ساله است.


نیمار دوباره پدر می‌شود
 نیمار ستاره برزیلی پی اس جی در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که بزودی صاحب دومین فرزند خود خواهد شد. او خبر بارداری زوج جدید خود برونا بیانکاردی را تأیید کرده است و در صفحه اینستاگرامش نوشته: «در مورد زندگی تو رؤیاپردازی می‌کنیم، در مورد آمدنت نقشه می‌چینیم و می‌دانیم که در اینجا هستی تا عشق ما را در شادترین روزهای‌مان تکمیل کنی. به یک خانواده زیبا ملحق می‌شوی که برادرانت، پدربزرگ و مادربزرگت، خاله، عمه، دایی و عمه‌هایت تو را خیلی دوست خواهند داشت. زود به ما ملحق شو، پسرم، نمی‌توانیم بیشتر از این منتظرت باشیم.»
بسیاری از ستارگان سرشناس همچون وینیسیوس، وراتی، ریچارلیسون، آنتونلا رکوتوزو همسر مسی به این زوج تبریک گفتند.


مادر اشرف حکیمی:
پسرم باید از شر این زن خلاص شود
همانطور که در جریان هستید هبه ابوک، همسر اشرف حکیمی، مدتی قبل و چند روز پس از آغاز تحقیقات در مورد اتهام تجاوز ستاره پاری سن ژرمن به یک دختر جوان، از جدایی خود از این بازیکن خبر داد.
اما در شرایطی که بر اساس قوانین فرانسه، بخشی از اموال حکیمی به ابوک تعلق می‌گرفت، چند روز قبل مشخص شد ستاره پاری سن ژرمن تمام دارایی خود را به نام مادرش کرده است تا به این ترتیب مانع دستیابی این بازیگر اسپانیایی به اموالش شود.
چند روز پس از انتشار این خبر، مادر حکیمی در گفت‌وگو با شبکه کواترو اسپانیا به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: پسرم از انتقال ثروتش به من اطلاعی نداده اما اگر او اقدامی انجام می‌دهد، برای محافظت از خودش است. من اطلاعی از این موضوع ندارم اما اگر این واقعیت داشته باشد، مشکل چیست؟ اگر پسرم این کار را نکند، نمی‌تواند از شر او -هبه ابوک- خلاص شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی