صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و چهار - ۳۰ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و چهار - ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۶

خبر

بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی تیم ملی بوکس
پولادگر: مشکلات فدراسیون حل می‌شود
سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، با حضور در اردوی تیم ملی بوکس و بازدید از تمرینات ملی‌پوشان با رئیس فدراسیون، کادرفنی و ملی‌پوشان به گفت‌وگو پرداخت. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در بازدید از اردوی ملی‌پوشان گفت: «برای هرکاری زمان دارید، اما مسابقات جهانی بوکس دیگر تکرار نمی‌شود و هر کدام‌تان تنها یک فرصت دارید تا مزد زحمات خود را بگیرید. ان‌شاءالله در این رویداد بتوانید یک مدال ارزشمند به‌دست آورید تا علاوه بر ثبت افتخار در کارنامه خود و کشور، به رشته بوکس هم کمک کنید که بیش از این مورد توجه قرار بگیرد.» پولادگر ادامه داد: «اصلاً به نتیجه فکر نکنید، اما روی رینگ به شکلی بجنگید که وقتی تمام شد از عملکرد خودتان راضی باشید و فکر نکنید کوتاهی کرده‌اید. به شما قول می‌دهم تمام مشکلاتی که فدراسیون بوکس با آن مواجه است، حل می‌شود و برای شما در این رویداد بزرگ آرزوی موفقیت دارم.»
 
میزبانی ایران از جودوی ناشنوایان جهان
رئیس فدراسیون ناشنوایان از برگزاری مسابقات جهانی جودو به میزبانی ایران در سال‌جاری خبر داد: «با موافقت فدراسیون جهانی ناشنوایان برای اولین بار این میزبانی به ایران داده شد.» مهران تیشه‌گران با اشاره به اهمیت میزبانی از مسابقات بین‌المللی ادامه داد: «بعد از میزبانی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و دوومیدانی آسیا، با موافقت فدراسیون جهانی میزبان برگزاری مسابقات جهانی جودو نیز خواهیم بود که پذیرش این میزبانی‌ها قطعاً از نظر جایگاهی و اعتباری به نفع فدراسیون ناشنوایان ایران است.» تیشه‌گران همچنین گفت: «با توجه به حجم زیاد برنامه‌ها در سال‌جاری، هر چند شرایط سختی از نظر تأمین بودجه برای اعزام تیم‌ها به تورنمنت‌های برون مرزی و برگزاری میزبانی‌ها خواهیم داشت، اما سعی داریم بهترین شرایط را برای برگزاری رقابت‌ها در ایران فراهم کنیم تا اعتبار و جایگاه خود را در فدراسیون جهانی ارتقا دهیم.» رئیس فدراسیون ناشنوایان همچنین با اشاره به حضور 10 تیم خارجی برای شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به میزبانی ایران، گفت: «این رقابت‌ها از 11 اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود که سعی داریم میزبان خوبی برای این رقابت‌ها باشیم.»
 
شاخص‌ها و نمادهای فرانسوی در پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس
اعداد سخن می‌گویند
کمیته بین‌المللی پارالمپیک با اعلام فاصله ۵۰۰ روز تا آغاز بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، به بررسی اعداد مهم، شاخص‌ها و برخی نمادهای فرانسوی در ارتباط با این رویداد ورزشی پرداخت. بازی‌های پارالمپیک سومین رویداد ورزشی بزرگ جهان محسوب می‌شوند. در این دوره‌ مسابقات به میزبانی پاریس، اعداد و شاخص‌های مهمی از 4400 تا یک وجود دارند که هر کدام مفهوم خاصی را در ذهن علاقه‌مندان تداعی می‌کنند. به طور مثال عدد 4400 که براساس پیش‌بینی‌ها، بیشترین تعداد شرکت‌کننده در بازی‌های پارالمپیک پاریس 4400 ورزشکار است. همچنین 2024 هم عدد مهمی حساب شده چرا که سال 2024 میلادی برای فرانسه، میزبان بازی‌ها، سال بسیار مهمی محسوب می‌شود!

 

جستجو
آرشیو تاریخی