صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و دو - ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

دعوت از عمان برای تورنمنت کافا
برگزاری تورنمت کافا در فیفادی خرداد ماه، یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های فدراسیون‌های فوتبال آسیای مرکزی بخصوص ایران است. پیش از این زمزمه‌هایی مبنی بر حضور تیم ملی روسیه در این مسابقات شنیده می‌شد که طبق اخبار رسیده، باید با موافقت تمامی اعضا صورت بگیرد و به نظر می‌رسد که مشکل خاصی در این خصوص رخ ندهد.
طبق اطلاعات به دست آمده، برای تیم ملی عمان نیز دعوتنامه‌ای برای حضور در مسابقات کافا ارسال شده و حالا در انتظار دریافت پاسخ از سوی فدراسیون فوتبال این کشور جهت حضور در تورنمنت کافا هستند. هدایت عمان بر عهده برانکو ایوانکوویچ، سرمربی اسبق پرسپولیس است و این تیم در جام ملت‌های آسیا هم حضور خواهد داشت.
ایران، ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان، قرقیزستان و ترکمنستان تیم‌هایی هستند که حضورشان در این مسابقات قطعی است و باید دید در نهایت روسیه و عمان به عنوان میهمان حضور پیدا می‌کنند یا خیر.


منشا هواداران استقلال و پرسپولیس را ناامید کرد
بازی سپاهان – مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان برای هواداران استقلال و پرسپولیس هم اهمیت زیادی داشت. مس رفسنجان سخت‌ترین حریف سپاهان تا پایان فصل محسوب می‌شد و هواداران سرخابی امید داشتند که بتواند از صدرنشین اصفهانی امتیاز بگیرد.
بهترین موقعیت مس رفسنجان در اواسط نیمه دوم بود که گادوین منشا آن را از دست داد. زمانی که بازی هنوز یک بر صفر به نفع سپاهان بود، مهاجم  تازه‌وارد نیجریه‌ای روی سانتر زمینی حسن جعفری موقعیت خیلی خوبی به دست آورد، ولی شوت سرضرب او به تور کناری دروازه نیازمند برخورد کرد. منشا که سابقه بازی برای هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد با زدن این گل می‌توانست نزد هواداران این دو تیم دوباره محبوب شود، ولی دراین صحنه آنها را ناامید کرد. بعد از این صحنه حملات مس رفسنجان ادامه پیدا کرد، ولی گل فوق‌العاده امید نورافکن خیال سپاهانی‌ها را برای گرفتن سه امتیاز راحت کرد.


درخواست صنعت نفت از سازمان لیگ
مدیر تیم صنعت نفت آبادان معتقد است که بازی هفته آینده مس کرمان برابر مس رفسنجان نباید یک روز بعد از دیدار این تیم با نساجی برگزار شود. علی فیروزی گفت: «در هفته بیست و هفتم لیگ، تیم نفت سوم اردیبهشت با نساجی دیدار می‌کند و در حالی که تیم‌های قعر جدولی رقابت تنگاتنگی برای بقا در لیگ دارند، بازی تیم مس کرمان با مس رفسنجان چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود و این موضوع بار روانی بدی روی تیم ما ایجاد کرده است. اگر بهانه این باشد که مس کرمان این هفته که با پرسپولیس دیدار داشت، یک روز قبل از ما بازی کرد، باید بگویم این برنامه خود مسئولان برگزاری است که برای اینکه بتوانند هر دو بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس را پوشش تلویزیونی دهند و قرار نیست در شرایط حساس فعلی که ما و مس کرمان برای بقا تلاش می‌کنیم، بازی این دو تیم در دو روز متفاوت برگزار شود.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی