صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۸

چک سفیدامضای چلسی برای جذب گاوی

نشریه آ اس اسپانیا نوشته است که باشگاه چلسی برای جذب گاوی از بارسلونا به سیم آخر زده طوری که حاضر شده هر رقمی که او به عنوان حقوق می‌خواهد بپردازد تا تابستان امسال این هافبک اسپانیایی را به استمفوردبریج
ببرد.
طبق گزارش نشریه مادرید، جلسه‌ای هم میان نمایندگان باشگاه چلسی و مدیربرنامه گاوی، ایوان دلاپنا هم برگزار شده و گویا در همین جلسه نمایندگان باشگاه انگلیسی گفته‌اند برای اینکه گاوی را به خدمت بگیرند حاضرند چک سفیدامضا به او بدهند تا رقم درخواستی‌اش را روی آن بنویسد، حتی اگر این رقم او را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل کند.
در همین حال اما پایگاه خبری پورترا دنونیس ما اعلام کرده است با همه پولی که چلسی به گاوی پیشنهاد داده ممکن است این جابجایی صورت نگیرد چون او هنوز به بارسلونا تعلق خاطر دارد.
اگرچه پیشنهاد چلسی برای جذب گاوی وسوسه‌‌انگیز است اما بارسلونا برای نگه داشتن این بازیکن شانس بیشتری دارد و مطابق قراردادش با او اگر تا قبل از ماه جولای نام او را برای فصل آینده ثبت کند، می‌تواند مانع از رفتنش شود.
 البته اینکه بارسلونا با مشکلات مالی فعلی‌اش چگونه و تا چه اندازه می‌خواهد حقوق گاوی را بالا ببرد جای سؤال دارد. بارسلونا برای اینکه بتواند حقوق گاوی را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، لازم است که تعدادی از بازیکنان فعلی‌اش را بفروشد تا حقوق آن را صرف این افزایش کند.
 اگر هم این اقدام صورت نگیرد، قرارداد بازیکن که تا سال 2026 اعتبار دارد، باطل و او بازیکن آزاد خواهد شد.
این دغدغه‌ای بوده که از ماه ژانویه هواداران بارسلونا را رها نکرده است، همان زمانی که به دلیلی مشابه بارسلونا با وجود فروش ممفیس دپای نتوانست نام گاوی را در لیست بازیکنانش ثبت
کند.
از این روی فشار روی خوان لاپورتا است تا هر طور شده گاوی را حفظ کند وگرنه او بعد از رها کردن لیونل مسی، به عنوان مسبب یکی دیگر از ضرر‌های تاریخی باشگاه بارسلونا شناخته خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی