صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۸

ساری: نمی‌گویم که نایب قهرمان می‌شویم یا نه

مائوریتزیو ساری سرمربی لاتزیو می‌گوید از روند پیشرفت تیمش در این فصل راضی است اما حاضر نشد به هواداران درباره کسب عنوان نایب قهرمانی سری A وعده‌ بدهد. لاتزیو با کسب پیروزی آسان 3 بر صفر برابر اسپتزیا در شب نخست از هفته سی‌ام سری A، جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کرد که در این بازی ایموبیله، اندرسون و مارکوس آنتونیو گلزنی کردند. نمایش بازیکنان ساری در این بازی، بسیار حساب شده و منطقی بود و دقت کافی را داشت که این نشانه‌ای دیگر از اتفاقی نبودن حضور آنها در میان مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده بود. این هشتمین پیروزی لاتزیو در 9 بازی اخیرش در سری A‌ بود که پیش از بازی‌های روز دوم، اختلاف آنها با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌ و رقیب همشهری، رم را به 8 امتیاز افزایش داد.
ساری پس از این بازی گفت: «گل دوم‌مان زیبا بود اما من در مقطعی از بازی نگران بودم چون هیچ کسی به سمت دروازه حریف شوت نمی‌زد. برای مارکوس آنتونیو که بازیکنی تاپ است هم خوشحالم. من برای گنجاندن او در خط میانی‌مان خیلی اذیت می‌شوم چون تیم ما ویژگی‌های بسیار تهاجمی دارد و گاهی اوقات به بازیکنی فیزیکی نیاز پیدا می‌کنیم. ما مدت‌هاست که داریم تلاش می‌کنیم کمتر مغرورانه و سطحی بازی کنیم. قابلیت حفظ توپ در لحظات سخت، در تیم ما به میزان قابل توجهی رشد کرده اما با این حال من در هفت، هشت دقیقه ابتدای بازی نگران بودم که بازیکنان‌مان بازی را بیش از حد آسان فرض کنند. ما راضی هستیم چون تیم پیشرفت‌های مثبتی داشته است اما میان رضایت و عمل تفاوت است. اشتباه است که فکر کنیم رسیدن به خط پایان کار آسانی است. باید تمرکز را حفظ کرد. رضایت من فقط با زدن گل جلب می‌شود.»
ساری در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش نایب قهرمان خواهد شد هم گفت: «همه فراموش کرده‌اند که من در دسته‌های پایین‌تر هفت بار تیم‌هایم را به دسته‌های بالاتر برده‌ام. من در دسته‌های دوم، سوم و چهارم هم احساس رضایت داشتم. من متولد ناپل هستم و هنوز کمی خرافاتی هستم. بنابراین به این سؤال‌تان جواب نمی‌دهم.»

جستجو
آرشیو تاریخی