صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۷

تقابل‌های متفاوت در نیمه نهایی بسکتبال

از صعود زودهنـگـــــام گرگان تا کار سخت مهرام و نفت

لیگ برتر بسکتبال پس از گذر از مرحله عجیب و غریبی که گذراند، بالاخره به پلی‌آف رسیده و رقابت‌های جذاب، نزدیک و فوق حساس آن آغاز شده است. در اولین گام هم شهرداری گرگان به لطف استراحتی که در رقابت‌های غرب آسیا نصیبش شده بود، با فراغ بال و در سه بازی پیاپی از سد آویژه صنعت پارسا گذشت تا به‌عنوان اولین تیم به نیمه نهایی لیگ برتر راه پیدا کند.
شاگردان مهران حاتمی در گرگان با پیروزی ۹۳ بر ۸۱ در بازی سوم، درست مانند رقابت‌های غرب آسیا خیلی زود به نیمه نهایی رسیدند و حالا باید چندین بازی دیگر صبر کنند تا حریف خود در این مرحله را بشناسند.
 
باخت عجیب در رقابت سوم
در سومین بازی تیم‌های کاله مازندران و نبوغ اراک هم خیلی‌ها منتظر بودند تا آملی‌ها با کسب برد سوم به نیمه نهایی برسند اما این تیم اراکی بود که بالاخره موفق شد با برتری در بازی سوم، کار را به رقابت چهارم بکشاند. نبوغ در بازی سوم با نتیجه ۷۴ بر ۷۰ پیروز میدان شد.
 
آغاز رقابت چهار تیم دیگر در پلی‌آف
در شرایطی که دو رقابت مرحله اول پلی‌آف به بازی سوم رسیده، دو رقابت دیگر تازه آغاز شده است. رقابت مهرام و نفت آبادان به خاطر سفر خارجی بازیکنان مهران به مسابقات سه نفره به تعویق افتاد و ذوب آهن هم به خاطر حضور در رقابت‌های غرب آسیا مجبور شد تا بازی‌های خود را دیرتر برگزار کند.
در این میان رقابت نفت و مهرام یک روز هم زودتر از بازی دیگر آغاز شد و این بار نوبت نفت آبادان بود که در اولین مسابقه حریف تهرانی خود را شکست دهد. نفتی‌ها در این بازی با نتیجه 100 بر 92 حریف خود را شکست دادند تا نشان دهند که شاید نزدیک‌ترین رقابت این سری را برگزار خواهند کرد. دومین بازی این دو تیم امروز برگزار خواهد شد.
ذوب آهن اصفهان و صنعت مس کرمان نیز رقابت خود را در این مرحله آغاز کرده و فردا برای بار دوم به مصاف هم می‌روند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی