صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۵

خبر

دیدار مدیرعامل جدید استقلال با وزیر
سجادی برای پرداخت پول استراماچونی قول مساعدت داد

 حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال به همراه معاون حقوقی این باشگاه، بعد از ظهر روز گذشته با حضور در وزارت ورزش و جوانان با حمید سجادی دیدار کردند. در این دیدار سرپرست باشگاه استقلال توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده در راستای برطرف شدن موانع این روزهای این باشگاه ارائه کرد.
پس از توضیحات کریمی و همچنین صحبت‌های سمیعی، وزیر ورزش و جوانان دستورات لازم برای گره‌گشایی از مشکلات باشگاه استقلال را صادر کرد و پس از آن طی تماس تلفنی با مدیران عامل یکی از بانک‌های کشور، هماهنگی لازم را برای ایجاد راهکار برای رفع مشکلات استقلال و پرسپولیس انجام داد.
با این تفاسیر به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک با کمک مالی به باشگاه استقلال که احتمالاً در قالب وام خواهد بود، بخش اعظمی از مشکلات مالی رفع شود و استقلال بتواند بدهی استراماچونی و مطالبات بازیکنان خود را پرداخت کند.
برخی منابع خبری مدعی هستند استقلال به دلیل پرداخت نکردن طلب استراماچونی از آسیا حذف شده ولی مدیران باشگاه معتقدند هنوز شانس برای حضور در لیگ قهرمانان را دارند.
گفتنی است مدیرعامل جدید باشگاه استقلال که از خروجی جلسه با وزیر راضی و خشنود بود در خصوص این نشست گفت: «امروز جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان برگزار کردیم و ایشان اقداماتی برای حل مشکلات باشگاه استقلال انجام دادند که در نهایت منجر به جلسه ما با دکتر احمدی، مدیرعامل بانک شهر شد. با موافقت ایشان، قرار است مبلغی در اختیار باشگاه استقلال قرار بگیرد تا طلب استراماچونی و یکی دو بدهی دیگر باشگاه پرداخت شود. با همکاری وزیر ورزش و موافقت مدیرعامل این بانک به زودی مطالبات استراماچونی را پرداخت
می‌کنیم.»

استقلال جریمه شد
کمیته انضباطی روز گذشته آرای خود در خصوص بازی‌های اخیر را صادر کرد و بر اساس حکم این کمیته استقلال باید جریمه نقدی پرداخت کند.
در همین راستا تیم استقلال به خاطر پرتاب اشیا توسط تماشاگرانش در بازی مقابل فولاد که منجر به وقفه بازی شد، باید 700 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رأی قطعی است.
 
 ورود به ورزشگاه دو ساعت زودتر
هواد اران تیم استقلال که روز گذشته قصد داشتند بازی تیم محبوب خود را مقابل هوادار تماشا کنند، دو ساعت زودتر از شروع بازی وارد ورزشگاه آزادی شدند و از نزدیک بازی تیم خود را تماشا کردند.
استقلالی‌ها امیدوار هستند تیم محبوبشان برای دومین سال متوالی سکوی قهرمانی را لمس کند. این روزها هم ساپینتو از محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال برخوردار است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی