صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۵

منتظر حضور حداکثری هواداران در دربی هستم

ساپینتو: از امروز به دربی فکر می‌کنیم

ریکاردو ساپینتو پیش از بازی با هوادار خیلی تأکید داشت که بازیکنانش به دربی فکر نکنند. ساپینتو در این باره گفته است: «هر بازی جای خودش را دارد. قبل از بازی با هوادار حق نداشتیم به دربی فکر کنیم. باید به آن بازی فکر می‌کردیم. اما از امروز به بعد داستان عوض می‌شود و باید روی دربی تمرکز کنیم. باید خوب تمرین کنیم و بازیکنان را بخوبی از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی کنیم. بازی سختی با پرسپولیس داریم.»
سرمربی استقلال درباره اینکه بعد از پایان فصل در این باشگاه باقی خواهد ماند نیز این توضیحات کوتاه را داده است: «نمی‌توانم الان درباره اینکه در استقلال می‌مانم یا می‌روم به شما پاسخی بدهم. تمرکزم روی دربی است. باید بازی به بازی پیش برویم و بعد از پایان فصل درباره این موضوع صحبت کنیم.»
ساپینتو حتی حاضر نشد درباره اظهارات اخیر ماتا که گفته بود شاید این کادر فنی فصل بعد در استقلال باقی نماند نیز توضیحی بدهد و پاسخگویی درباره این مسأله را به آینده واگذار کرد.
سرمربی استقلال برای موفقیت در دربی روی حضور هواداران حساب ویژه باز کرده است. ساپینتو خطاب به هواداران استقلال می‌گوید: «هواداران برای ما خیلی مهم هستند. حضور آنها ضروری است چون عرصه را به حریف تنگ می‌کنند. از هواداران می‌خواهم در دربی حضور حداکثری داشته باشند و ما را تنها نگذارند. امتیاز دربی برای ما خیلی مهم است. اگر برنده آن بازی باشیم بدون شک راه‌مان برای موفقیت در لیگ امسال هموار می‌شود. هرچند که دربی هم پایان کار ما در لیگ نیست و بازی‌های مهم دیگری هم باقی مانده است.»
ساپینتو برای کسب بهترین نتیجه ممکن در دربی روی نبوغ شاگردانش هم حساب کرده و در وصف آنها این جملات را به زبان می‌آورد: «بازیکنان استقلال در همه بازی‌ها تلاش فزاینده‌ای دارند تا تیم به موفقیت دست یابد. باید از توانایی آنها نهایت استفاده را ببریم و من به‌عنوان سرمربی چنین وظیفه‌ای دارم که ظرفیت‌سازی کنم. ما راه را تا الان بخوبی طی کردیم. بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند و همکاران من نیز خوب کار کرده‌اند. امیدواریم که در دربی بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم. من روی تک تک بازیکنانم حساب کرده‌ام، چه آنها که در ترکیب اصلی قرار می‌گیرند و چه آنهایی که بیرون از ترکیب هستند. ما یک مجموعه کامل هستیم به طوری که انتخاب ترکیب اصلی برای من سخت شده است.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی