صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۴

خبر

عزل تمام مشاوران فتح‌الله‌زاده
در باشگاه استقلال سابقه نداشته که فردی به‌عنوان سرپرست انتخاب شود و فی‌الفور افرادی که مدیرعامل مستعفی به‌عنوان مشاور یا معاون در سمت‌های متعدد به کار گرفته بود را از کار بیکار کند. حجت کریمی که ظاهراً با فتح الله‌زاده هم مشکلاتی داشت طی اقدامی سریع و ضرب‌الاجلی تمام مشاوران فتح‌الله‌زاده را عزل کرده و با انتشار نامه‌ای اعلام کرده این افراد دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال ندارند. طی دوران کوتاه حضور فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال افرادی همچون علی و بهرام امیری. مهدی علوی، علی نظری جویباری، محمد سررشته‌داری، مرتضی موسوی زنوز، امیرحسین قاضی‌نور و... به‌عنوان مشاور در این باشگاه مشغول به فعالیت بودند.
 

7 بازی اخیر بدون پاداش
بازیکنان استقلال در 7 بازی اخیر هیچ پاداشی از باشگاه دریافت نکرده‌اند. این خبر درحالی از دل تیم بیرون آمده که مدیران معزول سابق مدعی بودند تمام پاداش‌ها را پرداخت کرده‌اند اما حالا کاشف به عمل آمده که مسئولان سابق باشگاه استقلال درباره پرداخت پاداش بازیکنان هم شفاف نبودند و این موضوع را طور دیگری در رسانه‌ها بیان کرده‌اند. گفته می‌شود مسئولان جدید باشگاه استقلال قصد دارند بعد از دربی پاداش بازیکنان را یکجا پرداخت کنند. این موضوع در هیأت مدیره باشگاه استقلال تصویب شده و منابع آن نیز در اختیار قرار گرفته است.
 

ادامه مذاکرات برای تأمین پول استراماچونی
 مسئولان باشگاه استقلال در ادامه مذاکرات خود با یک شرکت تلفن همراه قصد دارند دوباره پای میز مذاکره با تصمیم‌گیران این شرکت بنشینند تا شاید توافقی تازه در راستای کسب مبالغ جدید حاصل شود و درنهایت باشگاه استقلال بتواند بدهی به استراماچونی را پرداخت کند. باشگاه استقلال هنوز منابع مورد نظر برای پرداخت بدهی استراماچونی را تأمین نکرده و در این راستا با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند.
اگر اوضاع به همین منوال ادامه پیدا کند و باشگاه استقلال نتواند بدهی استراماچونی را بپردازد، جرایم سنگین‌تری انتظار باشگاه استقلال را خواهد کشید. از جمله جرایم سنگینی که برای باشگاه استقلال در نظر گرفته خواهد شد، کسر امتیاز است. اگر هم پنجره باشگاه استقلال دوباره مسدود شود که برای دومین بار است فیفا چنین تصمیمی اتخاذ می‌کند این مسأله باعث می‌شود استقلال لب مرز یک محرومیت بزرگ قرار بگیرد چون اگر باشگاهی برای سه بار با حکم پنجره بسته مواجه شود، به دسته پایین‌تر سقوط داده خواهد شد.
مسئولان کنونی استقلال باید مذاکرات را جدی بگیرند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی