صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۵

اشتباه کرد، لگد زد و اخراج شد

خطر محرومیت، بیخ گوش حسینی

مجتبی حسین مرشدی
خبرنگار
در شرایطی که کایسری اسپور قبل از بازی مقابل گالاتاسرای امیدوار به کسب امتیاز مقابل رقیب قدرتمند خود بود، در نهایت با شکست سنگین 6 بر صفر مواجه شد تا امیدهایش برای کسب سهمیه اروپایی کم شود. مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی گالا مرد اول پیروزی پرگل تیمش بود. او در دقایق 18، 42 (پنالتی) و 15+45 سه بار دروازه حریف را باز کرد تا با ثبت یک هت‌تریک شیرین شمار گل‌های این فصل خود را به عدد 12 برساند.
مجید حسینی مثل همیشه و با پوشیدن پیراهن شماره 5 یکی از بازیکنان ثابت کایسری اسپور بود و البته علی کریمی به دلیل مصدومیت در این دیدار غیبت داشت. حسینی یکی از اتفاقات مهم بازی را رقم زد و در آخرین ثانیه‌های نیمه اول از زمین اخراج شد. در شرایطی که بازی با نتیجه سه بر صفر به سود گالا در جریان بود، روی یک برخورد در محوطه جریمه کایسری، مجید حسینی با فرود آوردن یک ضربه وحشتناک روی صورت لوکاس توریرا، ستاره سابق آرسنال، علاوه بر اخراج از زمین بازی و 10 نفره شدن تیمش، یک فرصت برای هت‌تریک مائورو ایکاردی هم فراهم کرد تا گل چهارم گالا روی برگشت ضربه پنالتی به ثمر برسد.
در حالی که بازیکنان کایسری به شدت تحت تأثیر نمایش ضعیف گروهی خود در این نیمه از بازی بودند، توریرا، هافبک جنگنده میزبان پس از سماجت روی یک توپ در محوطه جریمه و عبور از بین دو مدافع مشکی‌پوش، به سد مجید حسینی خورد که پای مدافع ملی‌پوش کایسری پس از زدن توپ، روی صورت توریرا فرود آمد. شدت و محل برخورد ضربه به گونه‌ای بود که توریرا دچار جراحت و خونریزی روی صورت خود شد.
با این حال مدیران کایسری اسپور معتقدند توریرا قبل از این صحنه باید به دلیل خطا روی مامه تیام از زمین اخراج می‌شد. آنها معتقدند اگر توریرا در زمین نبود، دیگر برخوردی میان او و حسینی به وجود نمی‌آمد. مجید حسینی هم به دلیل خطای شدید روی توریرا با خطر محرومیت انضباطی مواجه شده و بعید نیست چند بازی کایسری اسپور را از دست بدهد.

جستجو
آرشیو تاریخی