صفحات
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد و یک - ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۰

آرنج فرعباسی شکست

حبیب فرعباسی دروازه‌بان‌ ذوب‌آهن در بازی روز گذشته تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان دچار مصدومیت شدیدی شد. در صحنه گل تیم نفت مسجدسلیمان فرعباسی هنگام شیرجه زدن به سمت توپ با آرنج به تیر دروازه برخورد کرد. او بعد از این صحنه در حالی که بازیکنان نفت مشغول شادی کردن بودند، با فریادهای خود ورزشگاه را از مصدومیت شدید خود آگاه کرد. با حضور کادر پزشکی بالای سر فرعباسی مشخص شد که آرنج او دچار شکستگی شده و به همین خاطر سریعاً از بازی بیرون رفت و جای خود را به میرلوحی دروازه‌بان جوان ذوبی‌ها داد. فرعباسی در حین بازی بلافاصله با آمبولانس به بیمارستانی در مسجدسلیمان انتقال یافت و عکسبرداری کرد و مشخص شد که بخشی از استخوان آرنج این دروازه‌بان دچار شکستگی شده است. دروازه‌بان باتجربه ذوب‌آهن حالا باید دست خود را به جراحان بسپارد و تحت عمل قرار بگیرد. با این تفاسیر او احتمالاً فصل جاری لیگ برتر را از دست داده و در 4 بازی آینده تیمش غایب خواهد بود.
 
 
آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
با توجه به شکایت پوریا آریا کیا از باشگاه آلومینیوم اراک، این باشگاه به پرداخت مبلغ 14 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 316 میلیون و 100 هزار بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 2 میلیارد و 700 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
در پی شکایت محمد مشایخ از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 200 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 47 میلیون و 960 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
در پرونده شکایت علی شجاعی از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ 5 میلیارد و 600 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 122 میلیون و 80 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
با توجه به شکایت مهرداد حبیبی از باشگاه تراکتور تبریز، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به مبلغ یک میلیارد و 126 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
در پرونده شکایت باشگاه نفت مسجدسلیمان از محمد طیبی، این بازیکن به پرداخت مبلغ چهارصد میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 87 میلیون و 200 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق باشگاه نفت مسجدسلیمان محکوم شد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی