صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هشتاد - ۲۶ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هشتاد - ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

تلاش ناموفق ملوان برای ورود تماشاگران زن

باشگاه ملوان بعد از کسب موافقت شورای تأمین شهرستان انزلی امیدوار بود که برای بازی امشب مقابل تراکتور اجازه ورود تماشاگران زن را دریافت کند، ولی با مخالفت فدراسیون فوتبال روبه‌رو شد.
در بیانیه این باشگاه آمده است: «باشگاه ملوان بندرانزلی به اطلاع می‌رساند، با پیگیری‌های به عمل آمده علی‌رغم صدور مجوز از سوی نهادهای مربوطه و شورای تأمین شهرستان جهت حضور بانوان ملوانی در دیدار هفته پیش رو برابر تراکتور، فدراسیون فوتبال با بیان اینکه این حضور بانوان از استادیوم آزادی آغاز و سپس با صدور دستورالعمل برای شهرستان‌ها در استادیوم‌های دیگر اجرا خواهد شد، مجوز حضور طرفداران زن را در استادیوم انزلی صادر نکرد. لذا باشگاه ملوان بندرانزلی وظیفه خود می‌داند ضمن تأکید بر اینکه زیرساخت لازم جهت حضور بانوان در استادیوم زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی فراهم است، با عذرخواهی از هواداران محترم خانم، اعلام می‌دارد پیگیری‌های باشگاه در این خصوص ادامه داشته و سعی دارد در اولین مسابقه خانگی آینده خود پس از این دیدار، این مهم را به اجرا در آورده تا از ظرفیت همه هواداران عاشق خود اعم از زن و مرد بهره گیرد.»


امیدیان: پیکان مقابل تیم‌های رده بالا بهتر بازی می‌کند

جلال امیدیان، مربی پیکان در کنفرانس خبری پیش از دیدار امروز با نفت آبادان گفت: «این یکی از مشکل‌ترین بازی‌های فصل ما است و امیدوارم بچه‌ها به این واقف باشند که بازی سختی است و با آن‌ها صحبت کردیم. تیم نفت آبادان هم از زمانی که آقای ویسی آمده تیمی منظم‌تر شده و در دو بازی گذشته این نظم را نشان داده.»
او در مورد دیدار پیکان با سپاهان و پرسپولیس و تاثیر این تیم در قهرمانی لیگ ادامه داد: «ما به تیممان ایمان داشتیم و یک‌سری اتفاقات افتاد که استرس گرفتیم. با نتایجی که هفته‌های گذشته گرفتیم کمی شرایطمان بهتر شد. ما نشان دادیم با تیم‌هایی که در رده‌های بالاتر هستند بهتر بازی کردیم. ما اول برای جایگاه خودمان می‌جنگیم چون فکر می‌کنیم جایگاهمان اینجا نیست. با قدرت جلو می‌رویم و حریف دست و پا بسته‌ای برای هیچ تیمی نیستیم. »
مربی پیکان در مورد اینکه از عملکرد جوانان تیمشان راضی هست یا خیر گفت: «باشگاه پیکان با یک بودجه خیلی کم داخل مسابقات آمده و این‌ باعث می‌شود مربی در فصل نقل و انتقالات نتواند بازیکن بگیرد. این یک ریسک بسیار بزرگ است در بالاترین سطح فوتبال مملکت جوان‌ها را وارد باشگاه کنی و کار هرکسی هم نیست. حسینی یک پشتوانه خوب برای باشگاه پیکان درست کرده که می‌توانند برای فوتبال ملی درآمدزایی کنند و به نظر کارشناسان پیکان تیمی جوان و دونده است که برای هر تیمی دردسر درست کرده. اگر بخواهیم واقع‌نگر باشیم در فوتبال ایران این کار بسیار سخت است. ما از جایگاهمان با توجه به تلاشی که کردیم خیلی راضی نیستیم. ولی ایمان داریم در پنج بازی آینده می‌توانیم جایگاهمان را ارتقا دهیم.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی