صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و نه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و نه - ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۱۳

خبر

تاکتیک تکراری مس کرمان
بیانیه دادند تا تیم داوری را تحت فشار بگذارند
مس کرمان و پرسپولیس جمعه این هفته در چهارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. مس کرمان که در رده چهاردهم جدول رده‌بندی است و با باخت هفته گذشته مقابل صنعت نفت حالا خطر سقوط به لیگ دسته اول را هم احساس می‌کند، در آستانه بازی با پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای خواهان استفاده از داوران «مسلط و آماده» شد. در متن این بیانیه به حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر و همچنین کوچک‌ترین تصمیمات داوری اشاره شده است. حالا هواداران پرسپولیس می‌گویند حساب تعداد بیانیه‌هایی که باشگاه‌های لیگ برتری در 6-5 سال اخیر پیش از بازی تیم‌شان با پرسپولیس تا به امروز صادر کرده‌اند از دست فوتبالدوستان خارج و به امری بهانه جویانه تبدیل شده است.
دوستداران پرسپولیس و البته اعضای این تیم معتقدند این اقدام جز افزایش حاشیه‌ها پیش از بازی و گذاشتن فشار مضاعف روی داور‌ها تا‌کنون نکته دیگری نداشته است. 
 تا پیش از آغاز مسابقات این هفته، ابتدا هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر، باشگاه آلومینیوم شب قبل از بازی این تیم با پرسپولیس دست به بیانیه‌نویسی زد که در همان مسابقه پرسپولیس از داوری زیان دید. به گواه اکثر کارشناسان داوری اخراج بیرانوند در آن مسابقه اشتباه بود و همچنین روی ترابی خطای پنالتی صورت گرفت که داور براحتی از آن عبور کرد. پس از گذشت دو هفته از آن مسابقه باشگاه هوادار تنها چند ساعت مانده به شروع مسابقه این تیم مقابل پرسپولیس بیانیه‌ای در رابطه با قضاوت عادلانه از سوی داور منتشر کرد. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که پرسپولیس در آن مسابقه هم از داوری زیان دید و نیمه اول خطای بازی خطرناک مدافع هوادار روی شیخ دیاباته از چشم داور پنهان ماند تا هوادار بازی را با یک یار کمتر ادامه ندهد. به هر حال باید منتظر واکنش باشگاه پرسپولیس در مقابل بیانیه صادر شده از سوی باشگاه مس کرمان باشیم چرا که پرسپولیس نشان داده این پاتک‌های رقیبانش را بی‌جواب نمی‌گذارد.


جنگ صدرنشینی در کویر 
بازی از دیروز شروع شد!  
پرسپولیس روز جمعه در کرمان باید مقابل مس نسبتاً قعرنشین به میدان برود. بازی برای هر دو تیم مهم است. مس بازی قبلی را باخته و برای فرار از ترس ادامه شکست‌ها و ناکامی‌ها با تمام وجود به میدان می‌آید. آنها در خانه میزبان مهم‌ترین تیم ایران هستند و طبیعی است که نخواهند جلوی چشم تماشاگران خودی، شخصیت‌شان دود شود. پس بازی مهمی را انتظار می‌کشند و بازی را از ظهر دیروز آغاز کردند آن هم با نوشتن یک بیانیه اعتراضی قبل از شروع کار! پرسپولیسی‌ها که فقط یک بار دیگر نیاز به لغزش سپاهان دارند، برای رسیدن به صدر جدول، کار آسانی پیش روی خود می‌بینند. شاید یحیی گل‌محمدی در مصاحبه مطبوعاتی خود، حرف‌هایی بزند و باعث نگرانی هواداران بابت بازی با تیم قعرنشین شود اما واقعیت این است که مس در حد پرسپولیس نیست و شکست این تیم، دور از ذهن به حساب نمی‌آید. جنگ جمعه برای پرسپولیس، نبرد صدرنشینی است و باید ببینیم آنها این فرصت را از دست می‌دهند یا نه.

جستجو
آرشیو تاریخی