صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و شش - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و شش - ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

 

تیم ملی در رتبه 24 جهان و دوم آسیا
در جدیدترین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، تیم ملی آرژانتین بار دیگر به رتبه نخست رسید و فرانسه دوم شد. تیم ملی فوتبال ایران نیز همچنان پشت سر ژاپن در رده دوم تیم‌های آسیایی قرار دارد.
در جدیدترین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال، ایران با ۲+ امتیاز نسبت به ماه قبل اما بدون تغییر در رده بیست و چهارم جهان و دوم آسیا قرار دارد. شاگردان قلعه‌نویی در این ماه در ۲ دیدار دوستانه به مصاف روسیه و کنیا رفتند که به ترتیب یک تساوی و یک پیروزی کسب کردند. همچنین تیم‌ فوتبال آرژانتین با عبور از برزیل به قله فوتبال دنیا رسید و در صدر لیست قرار گرفت. فرانسه نیز در رده دوم دنیاست و برزیل با سقوطی ۲ پله‌ای در رده سوم جهان است. در آسیا، تیم‌های ژاپن، ایران، کره‌جنوبی و استرالیا در رده‌های اول تا چهارم هستند.


روسیه به فوتسالیست‌های ناشنوا ویزا نداد
سفر تیم ملی فوتسال ناشنوایان به روسیه برای انجام یک بازی دوستانه به دلیل عدم صدور به موقع ویزای بازیکنان لغو شد. علی رعدی، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان گفت: «برای آماده‌سازی بهتر بازیکنان فوتسال برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که اردیبهشت‌ماه به میزبانی ایران برگزار می‌شود، قرار بود تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای انجام یک بازی تدارکاتی به روسیه برود که متأسفانه به دلیل عدم صدور ویزای چند نفر از بازیکنان، شرایط اعزام تیم به روسیه فراهم نشد.» او در ارزیابی از عملکرد تیم فوتسال ناشنوایان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، اضافه کرد: «تیم ایران تاکنون موفق به کسب دو عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی در آسیا شده است. با عملکرد خوبی که بازیکنان دارند سعی داریم این بار نیز روی سکوی قهرمانی قرار بگیریم.»


سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی:
هدف ما قهرمانی جهان است
علی نادری، سرمربی تیم فوتبال ساحلی درباره قهرمانی ایران در جام ملت‌های آسیا 2023 گفت: «ما بعد از اینکه به دلایل مختلف دو جام جهانی گذشته فوتبال ساحلی را از دست داده بودیم، توانستیم در دو رویداد مهم به قهرمانی برسیم که خیلی برای ما اهمیت دارد. ما به عنوان قهرمان مسابقات جام بین‌ قاره‌ای در جام ملت‌های آسیا حاضر شدیم و از ابتدا با همت همه اعضای کادر فنی و بازیکنان و همین‌طور حمایت فدراسیون فوتبال، موفق شدیم سومین قهرمانی ایران در آسیا را کسب کنیم و بعد از غیبت در دو جام جهانی گذشته، جواز حضور در جام جهانی 2023 امارات را هم کسب کنیم و این اتفاق شیرینی قهرمانی‌مان را دوچندان کرد.»  نادری درباره اهداف تیمش در جام جهانی اضافه کرد: «حدود 8 ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از الان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری اردو و همین‌طور بازی‌های تدارکاتی هستیم. ما در جام جهانی هم به دنبال حضور پرقدرت هستیم و می‌خواهیم از حیثیت فوتبال ساحلی ایران دفاع کرده و تلاش می‌کنیم سومین قهرمانی پیاپی‌مان را در جام جهانی کسب و هت‌تریک کنیم.»
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی