صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و پنج - ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۳

خبر

جام ملت‌های آسیای ۲۰۲۳ در 8 ورزشگاه
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که جام ملت‌های آسیای 2023 در ۸ ورزشگاه برگزار می‌شود. این رقابت‌ها از ۲۲ دی تا ۲۱ بهمن در قطر برگزار خواهد شد و ۲۴ تیم ملی برتر آسیا برای کسب معتبرترین جایزه فوتبالی در قاره با هم رقابت خواهند کرد.
این رقابت‌ها قرار است در هشت ورزشگاه برگزار شود که شش‌تای آنها محل برگزاری جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ بودند. ورزشگاه الجنوب، ورزشگاه ال بیت، احمد بن علی، ورزشگاه الثومه، ورزشگاه شهر آموزش و ورزشگاه بین‌المللی خلیفه ورزشگاه‌هایی هستند که در جام جهانی هم میزبان بازی‌ها بودند و ورزشگاه‌های جاسم بن حمد و عبدالله بن خلیفه این فهرست را کامل می‌کنند.


کنایه باشگاه فولاد به نکونام
باشگاه فولاد خوزستان از برگزاری جلسه بین علیرضا منصوریان سرمربی این تیم با مربیان آکادمی این باشگاه خبر داد. جلسه‌ای به‌مدت سه ساعت بین علیرضا منصوریان سرمربی فولاد و دستیاران او با علی‌اکبر مهدی‌پور مدیر آکادمی باشگاه فولاد و کوروش بختیاری‌زاده، حبیب خدریان، میثم سلیمانی و دیگر مربیان فعال در آکادمی برگزار شد. سایت باشگاه فولاد ضمن کنایه به جواد نکونام سرمربی سابق این تیم نسبت به ارتباط با تیم‌های پایه، نوشت: «در این جلسه مهم که بعد از مدت‌ها بین کادر فنی تیم بزرگسالان و مسئولان آکادمی باشگاه فولاد برگزار شد، علیرضا منصوریان در جریان ریز کارهای انجام شده برای رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید فولاد قرار گرفت. این جلسه صمیمی در حالی برگزار شد که سرمربی تیم فولاد خوزستان، تأکید ویژه‌ای روی استعدادیابی در استان برای کشف بازیکنان برتر خوزستانی به جهت تقویت آکادمی و در ادامه تیم بزرگسالان فولاد داشت. موضوعی که مورد استقبال مهدی‌پور و مربیان حاضر در آکادمی فولاد قرار گرفت. همچنین در این جلسه با هماهنگی طرفین مقرر شد مربیان آکادمی از این پس بتوانند جهت دانش‌افزایی و استفاده از تجربیات موجود در تمرینات تیم بزرگسالان حضور یابند. علاوه بر این، دستیاران منصوریان مأموریت ویژه‌ای را از سوی او دریافت کرده‌اند. در همین راستا آنها باید فعالیت تیم‌های پایه فولاد را به دقت زیر نظر گرفته و با کشف استعدادهای برتر، آنها را به تیم بزرگسالان آورده تا در کنار ستاره‌های بزرگسال به تمرین بپردازند. در همین راستا ارتباطی قوی بین علیرضا منصوریان و دستیارانش با آکادمی باشگاه فولاد شکل گرفته است.»


جنگ آقای گلی
 در تبریز
بازی تراکتور – سپاهان در تبریز می‌تواند رقابت آقای گلی لیگ برتر هم باشد. عباس‌زاده و اسدی، مهاجمان تراکتور به ترتیب با 10 و 9 گل زده رقابت نزدیکی برای این عنوان دارند. نزدیکترین تعقیب‌کننده آنها شهریار مغانلو، مهاجم سپاهان است که 8 گل زده. این سه مهاجم با گلزنی در این بازی علاوه بر کمک به موفقیت تیم‌شان می‌توانند در رقابت آقای گلی هم گام مهمی بردارند. اسدی و مغانلو در اردوی اخیر تیم ملی هم حاضر بودند و برای اولین بار بازی در تیم ملی را هم تجربه کردند.
 
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی