صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و دو - ۱۴ فروردین ۱۴۰۲
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و هفتاد و دو - ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - صفحه ۷

واکنش مربی کره‌ای تیر و کمان به غیبت بانوی تاریخ‌ساز:

قضاوت درباره وضعیت زهرا نعمتی زود است

 

تمرینات تیم ملی تیر و کمان به‌صورت منظم جلو رفته و در ظاهر به نظر می‌رسد همه چیز خوب پیش رفته است. البته در این تمرینات دو ورزشکار حضور ندارند؛ زهرا نعمتی و میلاد وزیری در تمرینات تیم ملی تیر و کمان غیبت دارند که این موضوع ابهام‌هایی را ایجاد کرده است. البته شرایط نعمتی و وزیری با هم متفاوت است. زهرا نعمتی به‌دنبال این است که سهمیه المپیک 2024 پاریس را بگیرد اما گویا شرایطش در حال حاضر به او این اجازه را نمی‌دهد که عضو تیم ملی تیر و کمان باشد. میلاد وزیری هم که در چند سال اخیر اختلافات زیادی با مسئولان فعلی فدراسیون داشته، قید حضور در اردوی تیم ملی را زده است. البته میلاد سن بالایی دارد و نتایجی که در المپیک توکیو ثبت کرد، حکایت از این دارد که خیلی توان رقابت با جوانترها را ندارد اما خودش چنین اعتقادی ندارد و دور شدنش از تیم ملی را به گلایه‌هایش مرتبط می‌داند.
 نعمتی هنوز آماده نیست
در این شرایط است که حرف‌های «هونگ سونگ هو» سرمربی کره‌ای تیم ملی تیروکمان، شنیدنی می‌شود؛ مربی‌ای که شش ماهی است در ایران کارش را آغاز کرده و در این مدت بیشتر تمرکزش را روی کار با جوان‌ها گذاشته است. او درباره وضعیت زهرا نعمتی می‌گوید: «زهرا نعمتی چند سالی تمرین مناسب نداشته و الان در وضعیتی است که تمرین بدنسازی می‌کند و می‌خواهد شرایط جسمانی‌اش را به قبل برگرداند. در این شرایط اگر بخواهد تمرینات سنگین انجام دهد، آسیب می‌بیند بنابراین درباره اینکه آیا در مسیر بازی‌های آسیایی و المپیک با ما است یا خیر، فعلاً نمی‌توانم نظری بدهم و همه چیز به آینده بستگی دارد. شاید نیاز باشد او مدتی در کنار تیم ملی پارا تمرین کند و بعد از پشت سر گذاشتن تمرینات سبک‌تر، به ما ملحق شود. شاید هم مربی شخصی‌اش با برنامه‌ای که می‌دهد او را به آمادگی ایده‌آل برساند. با توجه به این شرایط خیلی نمی‌توانم درباره زهرا نعمتی نظر قطعی بدهم.»
 
آب پاکی روی دست میلاد وزیری
این مربی کره‌ای درباره میلاد وزیری موضع متفاوتی می‌گیرد. با اینکه ابتدا می‌گوید خیلی شناختی نسبت به او ندارد اما در ادامه تأکید می‌کند که جوانترهای تیم از او بهتر هستند: «میلاد وزیری را دو، سه روز بیشتر ندیدم. بنابراین خیلی نظر خاصی درباره‌اش ندارم. محور کاری‌ام در حال حاضر این است که روی افرادی کار کنم که آینده دارند و می‌توانند تا سال‌ها تمرین کنند و مسابقه بدهند. با این حال اگر میلاد وزیری از افرادی که در حال حاضر در اردو هستند، خیلی بالاتر باشد، حتماً او را انتخاب می‌کنم اما بعید می‌دانم در حال حاضر این‌طور باشد. فکر می‌کنم اگر رکوردگیری بگذاریم، خیلی اختلافی بین او و تیراندازان حاضر در اردو نباشد. حتی پیش‌بینی می‌کنم برخی از ملی‌پوشان امتیازهای بهتری نسبت به میلاد وزیری ثبت کنند.»

 

جستجو
آرشیو تاریخی