مصاحبه و خبر

هنوز استقلال شانس قهرمانی دارد
اکبرپور: ساپینتو کارش را خوب بلد است
 علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال درباره پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر فولاد در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر گفت: «بازی خوبی را شاهد بودیم و استقلال هم تهاجمی بازی کرد و سعی داشت از همان ابتدا به گل برسد. استقلال در این بازی بدون کار اضافه فوتبال رو به جلو از خود به نمایش گذاشت تا هواداران لذت ببرند. این تیم در طول بازی با برنامه‌هایی که آقای ساپینتو در نظر گرفته بود سعی داشت فرصت گلزنی ایجاد کند و به گل برسد که فکر می‌کنم در این کار موفق بود. بازی‌ها تمام نشده و این لیگ ادامه دارد و استقلال هنوز شانس قهرمانی دارد. این تیم اگر می‌خواهد قهرمان شود باید بازی‌های پیش روی خود را با پیروزی پشت سر بگذارد و ناامید نباشد.» اکبرپور درباره عملکرد ساپینتو در استقلال هم گفت: «مربی‌ای که تیم ما را در کورس قهرمانی نگه داشته حتماً عملکرد رضایت‌بخشی داشته است. ساپینتو هم فنی و هم مدیریتی کارش را بلد است و تیم را از نظر روحی و روانی آماده کرده است. متأسفانه می‌خواستند جوی علیه استقلال ایجاد کنند اما بازیکنان همدل و هم‌قسم شدند تا با تمام وجود بازی کنند. هر کسی در زمین است چه یک دقیقه چه ۹۰ دقیقه با تمام وجود بازی می‌کند.»
 
لطیفی: استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند
 علی لطیفی، پیشکسوت تیم استقلال، درباره برد آبی‌پوشان برابر فولادخوزستان گفت: «3امتیاز حق مسلم استقلال بود و این تیم با شایستگی هر چه تمام برنده شد. آبی‌پوشان در همه خطوط سه‌گانه تیم برتر میدان بودند و نتیجه هم گرفتند. استقلال رفته رفته توانست ۲ نقطه ضعف خود را در نیم‌فصل اول رفع کند و اشکال ساختار دفاعی‌اش چه در زمانی که توپ ندارد و چه در زمانی که توپ را در اختیار دارد برطرف و خلق موقعیت کند. استقلال چشمنواز بازی می‌کند و تنوع تاکتیکی در زمان حمله دارد. بازیکنان از جناحین زمین به خوبی استفاده می‌کنند و در عمق بازیکنان خلاقی همانند قایدی و ارسلان مطهری به خوبی در موقعیت مناسب گلزنی می‌کنند. لطیفی در پایان درباره اینکه استقلال چقدر شانس برای قهرمانی دارد، گفت: «معتقدم که هیچ تیمی اکنون به طور مطلق قهرمان نمی‌شود و هر۳ تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس شانس تقریباً برابری برای قهرمانی دارند، اما به لحاظ نوع فوتبال و کیفیتی که استقلالی‌ها و سپاهانی‌ها ارائه می‌دهند، شانس قهرمانی‌شان بیشتر است.»
 
استقلال امروز تعطیل است
بازیکنان استقلال دیروز به ریکاوری پرداختند و با نظر سرمربی تیم امروز به استراحت می‌پردازند و تمرینات را روز چهارشنبه (24 اسفند) از سر می‌گیرند. بازیکنان استقلال قرار است تا روزهای آخر اسفند (بیست وهفتم یا بیست وهشتم) تمریناتشان را ادامه بدهند و یک بازی دوستانه را نیز پشت سر بگذارند. پس از این تعطیلات نوروزی استقلال آغاز می‌شود. گفته می‌شود شروع تمرینات از چهارم یا پنجم فروردین خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی