خبر ومصاحبه

ناکامی فوتسالیست‌های ایران مقابل روسیه
آخرین دیدار فوتسال بانوان در اولین دوره از مسابقات بین‌المللی نوروزگاه روز گذشته برگزار شد. تیم‌های ملی فوتسال روسیه و «الف» بزرگسالان بانوان کشورمان امروز در چهارچوب مسابقات نوروزگاه به مصاف هم رفتند و در پایان روس‌ها با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسیدند. پیش از این فوتسالیست‌های گروه «ب» ۳ بر یک برابر روسیه تن به شکست دادند. مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز نوزدهم اسفند با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری و انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. در این مسابقات بیش از ۴۰۰ ورزشکار از ۲۰ کشور به همراه ایران در ۹ رشته ورزشی طی ۳ روز با هم رقابت خواهند کرد.


محمدنبی: فدراسیون در کار قلعه‌نویی دخالت نمی‌کند
مهدی محمدنبی که یکی از افراد باسابقه در فدراسیون فوتبال است و چندین دوره سرپرستی تیم ملی را برعهده داشته، با اشاره به انتخاب امیر قلعه‌نویی گفت: «ایشان جزو مربیانی هستند که سابقه هدایت تیم ملی را داشته‌اند و برنامه‌های‌شان را به فدراسیون دادند و در جلسه‌ای از آن دفاع کردند.» او ادمه داد: «بزودی جلسه تکمیلی با آقای قلعه‌نویی برگزار خواهد شد تا برنامه‌ها بیشتر مورد بررسی قرار بگیرد. هیأت رئیسه فدراسیون شناخت خوبی از ایشان داشت و به همین خاطر به آقای تاج پیشنهاد شد و رئیس فدراسیون هم پذیرفت و آقای قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی شد که به ایشان تبریک می‌گوییم.» نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد زمان پیوستن امیر قلعه‌نویی به تیم ملی توضیح داد: «تیم گل‌گهر روز ۲۶ اسفند در جام حذفی با فولاد بازی دارد و بعد از آن آقای قلعه‌نویی در خدمت تیم ملی خواهد بود و اردوها را مدیریت خواهد کرد.»  او در پاسخ به این پرسش که آیا فدراسیون در انتخاب دستیاران قلعه‌نویی هم ورود خواهد کرد اینطور صحبت کرد: «ما اصلاً در این بحث و انتخاب دستیاران ورود و مداخله‌ای نخواهیم داشت. از قبل هم همینطور بوده که انتخاب دستیاران از وظایف و اختیارات سرمربی تیم ملی است.»


پیشنهاد گل‌گهر سیرجان به ربیعی
فدراسیون فوتبال روز یکشنبه هفته جاری به‌ صورت رسمی اعلام کرد که امیر قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی ایران برگزیده شده است. به این ترتیب قلعه‌نویی که از ابتدای لیگ بیستم هدایت گل‌گهر را بر عهده گرفت، از جمع آبی‌های سیرجانی جدا می‌شود. ظرف روزهای اخیر اسامی مربیان مختلفی برای جانشینی سرمربی جدید تیم ملی در گل‌گهر مطرح شد. از باشگاه سیرجانی خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه اخیراً با محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان تماسی برقرار کرده‌اند تا این مربی را روی نیمکت تیم گل‌گهر بنشانند.ربیعی که در فصل 99-1398 همراه با مس رفسنجان به لیگ برتر صعود کرد، هدایت این تیم را ظرف دو سال گذشته بر عهده داشت و نارنجی‌پوشان را به ترتیب به رده‌های هشتم و ششم جدول رساند.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی