خبر

ناکامی محمدی مقابل المرخیه
مهرداد پنج گله ماند
در دیدار معوقه از هفته دهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال السیلیه که برخلاف مسابقه قبل مهرداد محمدی را در ترکیب و خط حمله داشت، در ورزشگاه حمد الکبیر مقابل تیم رده هشتمی المرخیه قرار گرفت. یاران محمدی که طی سه هفته گذشته لیگ ستارگان دو مساوی پیاپی و یک باخت داشتند، در دیدار خانگی برابر المرخیه به دنبال کسب پیروزی و خروج از بحران بودند و توانستند در یازدهمین دقیقه به گل اول بازی برسند اما پس از آن برتری خود را از دست دادند.
السیلیه علی‌رغم اینکه با یک گل پیش افتاده بود و سعی در کسب سومین پیروزی فصل خود برای فرار از قعر جدول داشت، در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا ۹ امتیازی بماند و نتواند از رتبه دوازدهم لیگ ستارگان قطر بالاتر بیاید. مهرداد محمدی، مهاجم ایرانی السیلیه که در دیدار اخیرشان در جام امیر قطر حضور تعویضی برابر الریان داشت و توانسته بود گل بزند، علی‌رغم ۹۰ دقیقه بازی برابر المرخیه نتوانست این کار را انجام بدهد و در نهمین مسابقه این فصل خود پنج گله ماند.


پرداخت 200 میلیونی به هیأت فوتبال خوی
کنعانی‌زادگان احتمالاً در اردوی تیم ملی
مدافع ملی‌پوش تیم ملی و باشگاه الاهلی قطر که با توجه به پرونده کمیته اخلاق، با حکم کمک ۲۰۰ میلیون تومانی به هیأت فوتبال خوی مواجه شده بود، آن را به انجام رساند تا این پرونده بسته شود. کنعانی‌زادگان که پیش از این نیز با توجه به وقوع زلزله در خوی همانند دیگر ورزشکاران وظیفه اجتماعی خود را با کمک به این منطقه صورت داده بود، اکنون نیز با توجه به حکم کمیته اخلاق، کمک ۲۰۰ میلیون تومانی خود به هیأت فوتبال خوی را انجام داده است.
مدافع اسبق پرسپولیس و حال حاضر الاهلی که نشان داده برای انجام وظایف اجتماعی خود پیش‌قدم است، چندی پیش نیز به واسطه مشکلاتی که برای یکی از بازیکنان استقلال ملاثانی شکل گرفته بود، با پرداخت ۵۰ میلیون تومان در تلاش برای حل این مشکل بود. اکنون با پرداخت مبلغ جریمه تعیین شده از سوی کمیته اخلاق برای این بازیکن، این پرونده نیز بسته شد و کنعانی‌زادگان که طی هفته‌های اخیر نمایش موفقی در ترکیب الاهلی داشته، آماده برای حضور دوباره در جمع ملی‌پوشان است.
کنعانی‌زادگان که پیش از این نیز همراه با دیگر ورزشکاران در کمک‌رسانی به خوی فعال بود، در گفت‌وگویی کوتاه در این خصوص گفت: «من به این قضیه به عنوان جریمه نگاه نمی‌کنم. اتفاقاً از این بابت خوشحالم و امیدوارم تمام مردم کشورم در سلامت باشند و این موضوع را یک وظیفه اجتماعی می‌دانم.» حالا و با توجه به پایان محرومیت و انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان جانشین کارلوس کی‌روش، کنعانی‌زادگان مشکلی برای همراهی تیم ملی نخواهد داشت.

 

جستجو
آرشیو تاریخی