خبر

حضور صادقی در بخشی از تمرینات گروهی
تمرین دیروز پرسپولیس در غیاب مربیان خارجی این تیم برگزار شد. تمرین روز دوشنبه در شرایطی برگزار شد که سرخپوشان تمرین سبکی را انجام دادند. این جلسه تمرینی از سالن بدنسازی آغاز شد. بعد از ۲۰ دقیقه بازیکنان به زمین چمن آمدند و دویدن‌های سرعتی را انجام دادند. بخش بعدی راندو بود که در قالب سه گروه انجام شد. در قسمت پایانی نیز چند دور دویدن در طول زمین انجام شد. در تمرین دیروز سعید صادقی بازیکن مصدوم سرخپوشان در بخشی از تمرینات گروهی حاضر بود. سینا اسدبیگی به دلیل بیماری و مرتضی پورعلی‌گنجی نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه گردن در تمرین غایب بودند. مربیان خارجی پرسپولیس نیز تا دوم فروردین، در تمرینات غایب هستند.
 

آمادگی شماره 21 تا بازی در رفسنجان
سعید صادقی که در نیم‌فصل دوم فقط مقابل صنعت نفت در آبادان بازی کرده و دوباره مصدوم شده این روزها در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شود ولی هنوز آماده بازی کردن نیست. او در تمرین دیروز پرسپولیس هم دقایقی با تیم تمرین کرد اما تا رسیدن به شرایط مسابقه کار دارد. با این حال با توجه به فاصله زیاد تا بازی بعدی، صادقی به دیدار ۱۱ فروردین مقابل مس رفسنجان می‌رسد. مصدومیت صادقی تا آن زمان به طور کامل رفع خواهد شد و مشکلی برای همراهی تیمش در آن بازی نخواهد داشت.
 

بدهی 18 میلیاردی به صندوق کارآفرین امید
استقلالی‌ها در ماجرای پرونده بدهی سنگین به استراماچونی معتقدند دولت برای پرداخت پول کالدرون به باشگاه پرسپولیس کمک کرده و حالا آنها هم انتظار دارند این کمک به استقلال شود که ظاهراً همین طور هم شده است.
 البته برخلاف شنیده‌ها در زمان پرداخت باشگاه پرسپولیس به کالدرون، دولت به طور مستقیم به این باشگاه کمک نکرده است. در آن مقطع مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس توانست با کمک رایزنی‌هایش در دولت از صندوق کارآفرین امید وام دریافت کند تا از این طریق پول کالدرون را بدهد.
در آن زمان باشگاه پرسپولیس که وامی ۲۰ میلیاردی گرفته بود متعهد شده بود که آن را برگرداند اما به دلیل عدم برگشت این پول به صندوق مربوطه، مسئولان صندوق کارآفرین امید با حکم قضایی همین چند روز قبل باز هم حساب تازه باز شده پرسپولیس را بستند و بار دیگر این باشگاه به مشکل حساب بسته خورده است. مسئولان این باشگاه که به زحمت فراوان توانسته بودند حساب خود را باز کنند و در پی آن هفته گذشته هم به اعضای تیم پرداختی داشتند فقط ۲۴ ساعت رنگ خوشی را دیدند و فردای آن روز با شکایت این صندوق حسابشان بسته شد. اکنون پرسپولیس باید حدود ۱۸میلیارد تومان به این صندوق بدهد. پولی که در این ایام برای این باشگاه کم نیست و باید دید رضا درویش این چالش را چطور می‌خواهد مدیریت کند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی