خبر

تماس تلفنی سرمربی با شماره 8
در صحنه‌ای از بازی با سپاهان مغانلو و پورعلی گنجی برخوردی داشتند که باعث شد بازیکن پرسپولیس به‌دلیل مصدومیت از ناحیه گردن با برانکارد به بیرون از زمین منتقل و سپس با آمبولانس راهی بیمارستان شود. بلافاصله پس از پایان نشست خبری، سرمربی پرسپولیس که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با پورعلی‌گنجی دارد، با این بازیکن تماس گرفت و جویای احوالش شد. گفته می‌شود پورعلی‌گنجی که با مصدومیت از ناحیه گردن مواجه شده، حداقل باید 10 روز از محافظ گردن استفاده کرده و از تمرین سنگین پرهیز کند.

ناراحتی بازیکنان از تصمیم یحیی
بازی‌های پرسپولیس در سال 1401 به پایان رسید و اولین بازی این تیم در سال جدید ۱۱ فروردین 1402 مقابل مس رفسنجان برگزار خواهد شد. با وجود تعطیلی بازی‌ها، گل محمدی تصمیم گرفت تمرینات تیمش را ادامه دهد و بازیکنان پرسپولیس باید تا پنجشنبه به تمرین بروند.
این در حالی است که مربیان خارجی پرسپولیس ایران را ترک کردند و مثلاً گلرهای تیم باید بدون حضور وسلی ننکا تمرین کنند. شنیده شده بازیکنان این تیم از این تصمیم گل محمدی ناراحت هستند چرا که انتظار تعطیلی تمرینات را داشتند و می‌خواستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند و به استراحت بپردازند و یا به سفر بروند.
با این تصمیم گل محمدی ملی پوشان پرسپولیس دیگر استراحتی نخواهند داشت و بازیکنانی که از این تیم به تیم ملی دعوت می‌شوند، بلافاصله بعد از پایان تمرینات پرسپولیس باید در اردوی تیم ملی حاضر شوند و خودشان را به کادرفنی جدید تیم ملی معرفی کنند.
 

خبر بد تعیین قهرمان از بازی رودررو
طبق قانونی که در این فصل سازمان لیگ گذاشت، دیگر مثل دوره‌های گذشته در صورت هم امتیاز شدن دو تیم، تفاضل گل و گل زده بیشتر ملاک قرار نخواهد گرفت و بازی رو در رو مهم است.
در سال‌های گذشتــــــــــــــــــه تفاضــــــــــل گل حـرف اول را می‌زد و بعد از آن هم تعداد گل‌های زده بیشتــــــــر تیم‌های هم امتیاز را از هم جدا می‌کرد. با این حال در این فصل قضیه به شکل دیگری است
و در صورتی که مثلاً پرسپولیس و سپاهان هم امتیاز شوند، بازی رو در رو ملاک قرار خواهد گرفت. بازی رفت پرسپولیس و سپاهان در اصفهان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و در بازی برگشت هم سپاهان موفق شد با یک گل پرسپولیس را در تهران شکست دهد.
از همین رو در محاسبه نتایج مستقیم دو تیم، سپاهان دست بالاتر را دارد و شرایطش به مراتب بهتر از پرسپولیس خواهد بود.

جستجو
آرشیو تاریخی