صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و هفت - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و هفت - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۸

تردیدها در مورد سرمربی اینتر هر روز بیشتر می‌شود

دو بازی مرگ و زندگی پیش روی اینزاگی

تردیدهای جدید از سوی مدیریت باشگاه  اینترمیلان در مورد سیمونه اینزاگی سرمربی این تیم و آینده او به وجود آمده است و شاید دو بازی آینده نراتزوری در سرنوشت این مربی ایتالیایی بسیار تأثیرگذار باشد.
آبی و سیاه‌پوشان جمعه شب در دیدار خارج از خانه مقابل اسپتزیا بسیار ضعیف عمل کردند و با نتیجه 2-1 شکست خوردند و این شکست آنها باعث شد رقابت جالبی در صدر جدول سری آ ایتالیا شکل بگیرد. البته این رقابت برای تیم‌هایی است که به رتبه دوم فکر می‌کنند چرا که ناپولی در صدر جدول فاصله رویایی را با دیگر تیم‌ها ایجاد کرده و به نظر می‌رسد قهرمان زودهنگام این مسابقات است. تیم‌های لاتزیو، رم و میلان همگی این شانس را دارند که جای تیم سیمونه اینزاگی را در رتبه دوم جدول بگیرند.
اینتر در این فصل به هیچ وجه نتوانسته در حد توقع ظاهر شود و انتظار هواداران خود را برآورده کند با وجودی که تیم باکیفیتی را در اختیار دارد و همین موضوع باعث شده تردیدها و شایعات زیادی در مورد اینزاگی و آینده او از چند ماه قبل ایجاد شود.
سایت ایتالیایی کالچومرکاتو در گزارشی باجزئیات به بررسی وضعیت آینده اینزاگی پرداخته است. این سایت نوشته چند نفر از اعضای مهم مدیریتی باشگاه اینتر در مورد توانایی‌های سرمربی این تیم روی نیمکت این تیم انتقاد دارند و خواهان اخراج این مربی هستند.
دو بازی بعدی نراتزوری شامل یک بازی تعیین کننده در لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو و دیدار دربی ایتالیا مقابل رقیب قدیمی‌شان یوونتوس است. بازی‌هایی که می‌تواند در تعیین تکلیف وضعیت بلندمدت اینزاگی حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.
قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جدول یک الزام برای مدیران باشگاه اینتر است که اینزاگی صد درصد باید به آن برسد. از سوی دیگر اخراج یا قطع همکاری احتمالی آنتونیو کونته با تاتنهام نیز باعث شده اینزاگی زیر فشار بیشتری قرار بگیرد و حالا خیلی‌ها از بازگشت کونته به نیمکت نراتزوری حرف می‌زنند.

واکنش اینزاگی به شکست
سرمربی تیم فوتبال اینتر به شکست غیرمنتظره تیمش مقابل اسپتزیا در سری A ایتالیا واکنش نشان داد. سیمونه اینزاگی در پی شکست 2 بر یک شب گذشته (جمعه) شاگردانش در خانه اسپتزیا در آغاز هفته بیست‌و‌ششم سری A ایتالیا، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: «این شکستی ناامیدکننده بود، اما ما سه‌شنبه شب یک بازی مهم در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (مقابل پورتو) داریم. این شکست روی ما تأثیر می‌گذارد و شکستی متفاوت از شکست‌های دیگر بود. ما تمام توان خود را به کار بستیم و شاید کمی باور خود را از دست دادیم و در نیمه اول دقت لازم را نداشتیم.» او در ادامه گفت: «در فوتبال شما هیچ تخفیفی دریافت نمی‌کنید و ما تاوان اشتباهات‌مان را در این دیدار دادیم. درست نیست که اینتر به اسپتزیا ببازد. من مسئولیت شکست را برعهده می‌گیرم، اما بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند. ما فقط به اندازه کافی دقت نداشتیم. فوتبال همین است و شکست‌ها ما را قوی‌تر می‌کند. ما این فصل شکست زیادی نداشته‌ایم، به خصوص در بازی‌های خارج از خانه و طبیعتاً این نتیجه رضایت‌بخش نیست.»

جستجو
آرشیو تاریخی