صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و هفت - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و هفت - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۳

خبر

درویش: انسان به امید زنده است
رضا درویش بعد از شکست مقابل سپاهان در حالی که هواداران پرسپولیس ورزشگاه را ترک کرده بودند سر جایش یخ زد. او در مصاحبه‌ای کوتاه گفت: انسان به امید زنده است و هنوز چیزی تمام نشده؛ بازیکنان مصدوم ما برسند شرایط تیم ما بهتر می‌شود. بدشانس بودیم و در این چند وقت بازیکن مصدوم زیاد داشتیم. امیدواریم شرایط ما برای هفته‌های آینده بهتر شود. وی درباره اخراج مهاجم برزیلی پرسپولیس گفت: کارشناسان داوری باید پاسخ بدهند، ولی به نظر من اخطار اول پریرا بی‌مورد بود. واقعاً روی او چند بار خطا شد و علت تصمیم داور را نمی‌دانم. در نیمه دوم داور می‌توانست همان تصمیم (اخراج) را در خصوص خطای نیمه دوم روی آل‌کثیر بگیرد چون ضربه به ران عیسی خورد.

گل سپاهان سالم بود
ابراهیم میرزابیگی، تورج حق‌وردی، حیدر سلیمانی، غلامرضا جباری، نوذر رودنیل 5 کارشناس داوری بودند که اعلام کردند گل دقیقه 22 سپاهان سالم بود و کمک‌داور دوم در این صحنه اشتباه کرد چرا که دو مدافع پرسپولیس آفساید را پر کرده بودند.

تأیید اخراج پریرا
ابراهیم میرزابیگی، تورج حق‌وردی، حیدر سلیمانی، غلامرضا جباری، نوذر رودنیل کارشناسان داوری تأیید کردند اخراج مهاجم برزیلی پرسپولیس درست بوده است. به گفته این کارشناسان اخطار اول که به‌دلیل اعتراض بود و طبیعتاً پس از چندین اعتراض از سوی این بازیکن، درست بود. اخطار دوم هم به خاطر بی‌پروایی پریرا بود و داور ناچار بود که کارت زرد دوم را به این بازیکن بدهد و حتی اگر شدت برخورد بیشتر بود، می‌توانست کارت قرمز مستقیم هم بدهد.

پرسپولیس منتظر جریمه باشد
 با اینکه حضور پرشور تماشاگران پرسپولیس جلوه خاصی به سکوهای ورزشگاه آزادی بخشیده بود اما از میانه‌های نیمه دوم و زمانی که امید نورافکن قصد ارسال کرنر را داشت اشیای زیادی به سوی او پرتاب شد که با حضور بیرانوند مقابل سکوها و خواهش او از هواداران تمام شد. در یک صحنه دیگر نیز وقتی زکی‌پور قصد پرتاب اوت را داشت او را با شیئی زدند. همچنین تیم داوری به سختی از زمین خارج شد. قبل و حین بازی هم درگیری‌های کلامی زیادی بین هواداران پرسپولیس و سپاهان اتفاق افتاد اما احتمالاً باشگاه پرسپولیس به خاطر پرتاب اشیا از سوی هوادارانش با جریمه سنگینی روبه‌رو خواهد شد.

یحیی حرف زد
گل‌محمدی درباره پول نگرفتن دستیارانش حرفی نزد و تنها به این جمله بسنده کرد که در باشگاهی که دنبال قهرمانی است همه ارکان باشگاه باید کار خودشان را درست انجام دهند. وی درباره اینکه در چند دیدار گذشته به‌دلیل برخی ناراحتی‌ها در نشست‌های خبری شرکت نمی‌کرد و اکنون که به نشست آمده، چه گلایه‌هایی دارد، گفت: اتفاقاتی در چند ماهه اخیر افتاد. نمی‌خواهم مسائل را باز کنم، هم داخل تیم، هم بیرون و هم بابت وضعیتی که در داوری داشتیم، یکسری مسائل وجود دارد. از داوری ضربه خورده‌ایم و در بحث اشتباهات داوری تیم ما قطعاً در صدر جدول قرار دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی