صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و شش - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و شش - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۲

خبر

3200 بلیت اضافه برای تماشاگران
داستان بلیت‌فروشی بازی امروز هم در تعطیلات سر پرسپولیسی‌ها را گرم کرده بود. بعد از نامه‌نگاری باشگاه پرسپولیس با سازمان لیگ برای استفاده از ظرفیت حداکثری تماشاگر در بازی امروز هیچ پاسخی به باشگاه نرسید. حتی گفته شد سپاهان با 30 اتوبوس حدود یک هزار هوادارش را برای بازی امروز به تهران می‌فرستد.  سپس گفته شد بخشی از بلیت‌ها فروش رفته بدون اینکه هواداران پرسپولیس خبر داشته باشند کی بلیت‌فروشی شروع شده. سپس در فضای مجازی گفته شد هواداران به ورزشگاه بروند و سکوها را مال خود کنند تا باشگاه پرسپولیس مجبور به صدور بیانیه شود و از هوادارانش بخواهد بدون بلیت هرگز به استادیوم نروند چون هم باعث بی‌نظمی می‌شوند هم آنها را به ورزشگاه راه نمی‌دهند. به هر حال در نهایت 3200 بلیت برای هواداران پرسپولیس در نظر گرفته شد تا تعداد تماشاگران پرسپولیسی در بازی امروز حدود 8 هزار نفر شود.
 
 شایعه تمدید قرارداد امیری
بعد از سر و صدایی که مصاحبه رحیم یوسفی علیه امیری به پا کرد بازیکنان پرسپولیس و صفحه رسمی باشگاه در حمایت از شماره 19 استوری گذاشتند. همچنین آنالیزور پرسپولیس در یک رشته استوری عنوان کرد: صرفاً جهت اطلاعات فنی و فوتبالی و طبق آمارهای فردی و داده‌های GPS بعد هر تمرین و بازی، وحید امیری جزو بهترین‌ها بوده و به جرأت جزو ۵ نفر اول لیگ به لحاظ دوندگی و کیفیت دویدن بوده است. اگر اظهار نظری می‌کنیم با سند صحبت کنیم. بعد از این ماجراها شایعه شد باشگاه قصد دارد قرارداد امیری که آخر فصل تمام می‌شود را تمدید کند که بعید است چندان جدی باشد و بیشتر واکنشی احساسی است.

 واکنش سهیل مهدی به درخواست پرسپولیس
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره درخواست پرسپولیس برای حضور حداکثری تماشاگران در دیدار برابر سپاهان گفت: سازمان لیگ از حضور گسترده تماشاگران استقبال می‌کند، اما مسائل زیرساختی در این ورزشگاه در حال انجام است که تا زمان تمام شدن تعمیرات مشخص نیست که ظرفیت پذیرش هواداران چگونه خواهد بود. درخصوص زمان تمام شدن این تعمیرات و پذیرش ظرفیت بالای تماشاگران باید با مسئولان ورزشگاه آزادی صحبت کنید.
 
شیخ برگشت، صادقی نه
شیخ دیاباته بار دیگر در لیست پرسپولیس مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت. او بعد از چند هفته دوری از میادین، بار دیگر طی روزهای گذشته به تمرینات گروهی سرخپوشان اضافه شده و مشکلی برای حضور در دیدار با سپاهان نخواهد داشت. با وجود این سعید صادقی دیگر بازیکن مصدوم پرسپولیس همچنان تمرینات خود را به‌صورت اختصاصی دنبال می‌کند و در دیدار با سپاهان نیز حضور ندارد. همچنین گولسیانی مدافع گرجستانی سرخپوشان که به‌دلیل سرماخوردگی دیدار با تراکتور را از دست داده بود، در تمرین دیروز تیمش حضور داشت، اما شنیده می‌شود همچنان مقداری اثرات بیماری در وجود این بازیکن دیده می‌شود و شرایط نامشخصی برای دیدار امروز دارد. قرار است درباره این بازیکن کادر فنی و تیم پزشکی سرخپوشان تصمیم‌گیری کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی