صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و شش - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و شش - ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۲

عبدی: رگبار ما به سپاهان هم رحم نخواهد کرد

با هواداران روزی فراموش‌نشدنی رقم می‌زنیم با هواداران روزی فراموش‌نشدنی رقم می‌زنیم

مهدی عبدی مهاجم مازنی پرسپولیس از مصدومیت و عمل جراحی دوست سابقش به‌شدت ابراز ناراحتی می‌کند اما با وجود این امیدوار است که علیپور دوباره به فوتبال برگردد و به درخشش در فوتبال اروپا ادامه داده و به تیم ملی دعوت شود. به بهانه بازی بسیار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان گفت‌و‌گویی با او داشتیم.

ناصر قراگزلو
روزنامه نگار
دوباره باید با سپاهان صدرنشین بازی کنید، این رویارویی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
سپاهان تیم خوب و قابل‌احترامی است اما ما پرسپولیس هستیم و همه دیدند که با چه قدرتی سپاهان را در شهر خودش و مقابل دیدگان چهل هزار هواداراش شکست دادیم. از این‌رو امروز هم فقط با نیت کسب سه امتیاز و پس گرفتن صدر به مصاف تیم سپاهان می‌رویم و هواداران اطمینان داشته باشند که اگر بیایند و از ما حمایت کنند با قدرت مضاعفی سپاهان را شکست داده و صدر را دوباره از حریف پس می‌گیریم و تا پایان فصل فصل آن را تحویل تیم دیگری نخواهیم داد. هوادارانمان بدانند که بیشترین تلاش را انجام خواهیم داد و هر بازیکنی که به زمین برود نهایت تلاشش را انجام خواهد داد و از هیچ کوشش و تلاشی مضایقه نخواهد کرد تا پرسپولیس برنده شود.
در رابطه با گلزنی عمری و سایر مهاجمان و رسیدن شیخ چه صحبتی داری؟
بهترین تیم ایران هستیم و پر مهره‌ترین تیم. بدون تعارف از خط دروازه که علی بیرانوند را در درون دروازه داریم تا خط حمله به گواه همه کارشناس‌ها بهترین‌ها در پرسپولیس هستند به همین دلیل هم ما تیمی هستیم که از محمد عمری که در عین جوانی بهترین است تا شیخ و عیسی و بقیه انصافاً قوی‌ترین خط آتش لیگ را در اختیار داریم و به هیچ تیمی حتی سپاهان هم رحم نمی‌کنیم. هدف بزرگی داریم و برای رسیدن به این مهم هیچ تیمی جلودار ما نخواهد بود. من فکر نمی‌کنم خط دفاع هیچ تیمی بتواند مقابل خط آتش پرسپولیس بایستد و از ورزشگاه آزادی بتواند با امتیاز به شهرش باز گردد.
مانند بازی مسجدسلیمان باز هم گلی از تو خواهیم دید؟
هیچ مهاجمی از گلزنی بدش نمی‌آید. من هم در کنار بقیه بازیکنان اگر بازی کنم نهایت تلاشم را برای پیروزی تیم انجام خواهم داد اما باور کنید من بیشتر به پیروزی تیمم فکر می‌کنم. اگر بازی کنم که نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم و اگر هم مهاجم دیگری بازی کند برای او آرزوی موفقیت خواهم کرد. در مورد خودم هم باید بگویم این بار تمام تلاشم را انجام می‌دهم که زمان گلزنی‌ام دوباره طولانی نشود و من هم در کنار سایر بازیکنانمان برای موفقیت تیمم هر چه در توان داشته باشم خرج خواهم کرد.

در رابطه با قهرمانی در لیگ و جام حذفی با توجه به قرعه سختی که بر خلاف رقیب سنتی‌تان به آن برخورده‌اید چه صحبتی داری؟
قهرمانی که هدف اصلی ماست و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همان طور که گفتم ان‌شاءالله در فینال اصلی‌مان که برد سپاهان است به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنیم تا به این مهم نزدیکتر شویم هر چند خوب می‌دانیم که برای رسیدن به قهرمانی باید گام به گام و بازی به بازی پیش برویم و از صدر فاصله نگیریم و آن را تحویل هیچ تیم مدعی دیگری ندهیم. در جام حذفی هم بهترین حریف خودمان که سپاهان بود را با قدرت در شهر خودش و مقابل دیدگان چهل هزار هوادارش شکست دادیم که این امر نشان از قدرت واقعی پرسپولیس دارد و به نظرم فقط اتفاقات و حوادث غیرقابل پیش‌بینی است که می‌تواند مانع قهرمانی و پیروزی ما در هر بازی شود و در شکل طبیعی هیچ تیمی حریف پرسپولیس نمی‌شود. برای ما قرعه جام حذفی هم فرقی ندارد و با تمام احترامی که برای گل‌گهر و فولاد قائلم معتقدم هر کدام از این دو تیم که حریف ما شوند در نهایت چاره‌ای جز متحمل شدن باخت نخواهند داشت چون ما پرسپولیس هستیم.
در خصوص مصدومیت و عمل جراحی همبازی قدیمی‌ات علی علیپور چه صحبتی داری؟
علی علیپور دوست نزدیک و همشهری و همبازی قبلی من است. از زمانی که خبر مصدومیت علی را شنیدم خیلی ناراحت شدم و برایش دعا کردم. خدا را شکر که علی عمل جراحی‌اش را انجام داد و عملش هم خیلی خوب انجام شد. برای او آرزوی بازگشت هر چه سریعتر به میادین و آرزوی سلامتی دارم چون این بازیکن را یکی از بهترین مهاجمان ایران می‌دانم و امیدوارم هر چه زودتر باز گردد و در تیم باشگاهی‌اش بهترین نمایش‌ها را داشته باشد و حتی به تیم ملی هم دعوت شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی