صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و پنج - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و پنج - ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۷

خبر

بازتاب حاشیه‌های دیدار پیکان – کاله در رسانه‌های اروپایی
رفتار نادر و مفتضحانه!
حاشیه‌های عجیب و غریب پس از بازی پیکان و هراز در نیمه نهایی لیگ والیبال، در حالی در رسانه‌های داخلی با بیانیه‌های دو باشگاه ادامه پیدا کرد که رسانه‌های خارجی همچنان در بهت و شوک صحنه‌های منتشر شده به سر می‌برند. این رقابت با حاشیه‌های بسیاری همراه بود؛ از جمله حضرت‌پور، ملی‌پوش پیکان، به هواداران تیم آملی تا اخراج پیمان اکبری و مشاجره این مربی با خبرنگاران. این بازی از دید رسانه‌های خارجی پنهان نماند و در رسانه اروپایی مانند worldofvolley، پلست اسپورت، اسپورت لهستان و رسانه‌های ایتالیایی مانند.volleyball.it بازتاب گسترده‌ای داشت. اسپورت لهستان درباره رخدادهای این دیدار نوشت: محمدرضا حضرت‌پور پس از بازی نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ ایران رفتاری جنجالی داشت. این والیبالیست که ناامید شده بود به سمت سکوها دوید و به هوادارانی که آنجا نشسته بودند حمله کرد. لحظاتی بعد بازیکنان دیگر او را متوقف کردند. این رسانه لهستانی ادامه داد: این وضعیت تعجب‌آور بود زیرا چنین حوادث جدی به‌ندرت در مسابقات والیبال رخ می‌دهد. هواداران ممکن است از حضرت‌پور که بازیکن ارزشمندی است بسیار ناامید شوند. او علاوه بر جوایز متعدد تیمی، جوایزی را برای بهترین لیبروی مسابقات قهرمانی آسیا یا مسابقات جهانی زیر ۱۹ سال نیز کسب کرده است. با گذشت زمان بسیاری از سایت‌های خبری اروپایی درباره این رقابت و رفتارهای صورت‌گرفته انتقاداتی را مطرح کردند. پلست اسپورت لهستان در گزارشی به این بازی پرداخت و با تیتر «رفتار مفتضحانه» این خبر را در سایت خود منتشر کرد. پلست اسپورت نوشت: صحنه‌های باورنکردنی اخیراً در جریان جدال تیم‌های هراز آمل و پیکان تهران در لیگ ایران رخ داد. لیبروی این تیم، محمدرضا حضرت‌پور، جو متشنج مرحله پلی‌آف نیمه نهایی را تاب نیاورد و با تحریک هواداران به آنها حمله کرد.
 
شمشیربازی جوان آسیا
روز بی‌مدال ایران
در مسابقات شمشیربازی جوانان قهرمانی آسیا، نمایندگان ایران در اسلحه‌های اپه و سابر به رقابت پرداختند که هیچ کدام به مدال نرسیدند. نماینده اپه ایران در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد و سابریست‌های ایران هم تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفتند و در این مرحله با شکست مقابل حریفان از دور رقابت‌ها کنار رفتند. مسابقات قهرمانی آسیا در ازبکستان در حال برگزاری است.
 
ادای احترام یاران معروف به جان‌باختگان زلزله ترکیه
در جریان هفته نوزدهم لیگ والیبال ترکیه دو تیم والیبال فنرباغچه و گالاتاسرای به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه سه بر یک به سود فنرباغچه به پایان رسید. این بازی در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۱، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ به سود فنرباغچه تمام شد. قبل از این دیدار که پس از وقفه چند هفته‌ای به‌دلیل زلزله ترکیه برگزار شد، تیم والیبال فنرباغچه و گالاتاسرای به احترام مردم ترکیه که در زلزله‌ جان خود را از دست دادند، یک دقیقه سکوت کردند. فنرباغچه با در دست داشتن بنری که روی آن نوشته شده بود «درد ما بی‌پایان است، تسلیت به ترکیه!» یاد و خاطره کشته‌شدگان این زلزله را گرامی داشتند.

جستجو
آرشیو تاریخی