صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت و سه - ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۶

خبر

رأی‌گیری فدراسیون جهانی ووشو
رحیمی؛ بهترین سانداکار نوظهور جهان
پس از پایان رأی‌گیری مردمی فدراسیون بین‌‌المللی ووشو، دیانا رحیمی به‌عنوان بهترین سانداکار نوظهور جهان معرفی شد. با پایان رسمی رأی‌گیری یک ماهه مردمی انتخاب بهترین ووشوکاران سال 2022؛ فدراسیون بین‌‌المللی ووشو به‌صورت رسمی اسامی برندگان این بخش را اعلام کرد. بر این اساس دیانا رحیمی نماینده ایران که در بخش بهترین ستاره نوظهور زن نامزد شده بود، با کسب 23331 رأی به‌عنوان نفر نخست این قسمت از رأی‎گیری انتخاب و به‌عنوان ستاره نوظهور بخش ساندای بانوان در سال 2022 معرفی شد. محسن محمدسیفی در بخش بهترین سانداکار مرد و محمدعلی مجیری در بخش بهترین تالوکار مرد نیز دو نماینده دیگر ایران در این رأی‌گیری‎ بودند.
 
پایان مرحله کمپ تمرینی داوران تکواندو
اربابی و باقری یک گام تا المپیک
فدراسیون جهانی اسامی دو داور بین‌المللی کشورمان را به‌عنوان نامزد قضاوت در مسابقات تکواندوی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. کمپ تمرینی و انتخابی داوران قضاوت‌کننده در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور ۷۶ داور بین‌المللی از آسیا و اقیانوسیه به‌مدت سه روز به میزبانی ازبکستان برگزار شد. بدری اسدی، معصومه باقری، مرجان تیموری، ایمان اکبرزاده به همراه شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو ۵ داور بین‌المللی کشورمان با دعوت فدراسیون جهانی در این دوره حضور داشتند. در پایان این کمپ؛ فدراسیون جهانی تکواندو اسامی ۱۸ داوری که از این کمپ به مرحله بعد راه پیدا کردند را اعلام کرد که شهرام اربابی و معصومه باقری دو داور بین‌المللی کشورمان هستند که نامزد قضاوت در المپیک معرفی شدند. از سوی فدراسیون جهانی در مجموع از قاره‌های مختلف ۶۰ داور برای قضاوت در بازی‌های المپیک نامزد می‌شوند که می‌بایست در سال ۲۰۲۳ با دعوت WT مسابقات قهرمانی جهان، گرندپری‌ها و انتخابی المپیک در بخش قاره‌ای را قضاوت کنند و در نهایت پس از ارزیابی نهایی ۲۶ داور (۱۳ مرد و ۱۳ زن) برای قضاوت در المپیک دعوت می‌شوند.
 
 پایان مسابقات کوراش قهرمانی کشور
برترین‌ها در راه هانگژو
یازدهمین دوره رقابت‌های کوراش قهرمانی بزرگسالان، یادواره سردار شهید غلامحسین بسطامی در بخش آقایان با حضور 139 کوراش‎کار از 26 استان کشور به میزبانی مجموعه تختی شهرستان شاهرود استان سمنان برگزار شد. علاوه بر معرفی نفرات برتر در هر وزن، در بخش تیمی هم تیم‌های کوراش مردان تهران، خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری به ترتیب اول تا سوم شدند. در رده‌بندی تیمی بانوان هم تهران به مقام نخست دست یافت. خراسان رضوی دوم و مازندران در رده سوم جای گرفتند. این مسابقات حکم انتخابی تیم‌های ملی بزرگسالان کوراش ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا 2023 هانگژو چین و «تست ایونت» بازی‌های آسیایی 2023، بازی‌های آسیایی 2023، قهرمانی جهان 2023 ترکمنستان و بازی‌های داخل سالن آسیایی تایلند 2023 را دارد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی