صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و شصت - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و شصت - ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۰

فولاد در رسانه‌ها

 

باشگاه فولاد از نکو شکایت کرد
باشگاه فولاد از جواد نکونام سرمربی پیشین خود شکایت کرد. جلسه شورای ورزش خوزستان دیروز در استانداری خوزستان برگزار شد که سیداحمد پورهاشمی نماینده باشگاه فولاد در اظهارات خود پیرامون آخرین وضعیت تیم در لیگ برتر، گفت: «جواد نکونام چند روز پیش از هدایت تیم استعفا داد، البته در یکی از بندهای قرارداد او آمده بود که می‌تواند برود و او هم در قطر خداحافظی کرد و برای بازی با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا روی نیمکت فولاد ننشست که همین هم برای ما مشکل شد. البته از جواد نکونام شکایت کرده‌ایم و از طریق کمیته انضباطی و کمیته اخلاق پیگیر هستیم.»

توضیح فولاد درباره بند قرارداد نکو
در حالی که سیداحمد پورهاشمی نماینده باشگاه فولاد در جلسه شورای ورزش خوزستان عنوان کرد جواد نکونام طبق بندی که در قراردادش وجود داشت، استعفا داد و در جریان لیگ قهرمانان آسیا، قطر را به مقصد ایران ترک کرد، خیلی زود این مسأله را تکذیب کرد: «منظور من این بود که در موضوع طرح شکایت از جواد نکونام به دلیل ترک اردوی قطر، بر اساس بندهای موجود در قرارداد این مربی با نظر کمیته انضباطی باشگاه از او شکایت شد.»

شعبانی مدیرعامل فولاد شد
طی تغییرات جدید در باشگاه فولاد، حمیدرضا شعبانی به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شد. پیش از این حمیدرضا رادکیا سرپرستی باشگاه را برعهده داشت و از ۱۴ دی جایگزین گرشاسبی شده بود اما حالا شعبانی که یک ماه پیش به عنوان عضو جدید هیأت مدیره انتخاب شده بود، مدیریت باشگاه را به عهده گرفت. ترکیب جدید هیأت مدیره باشگاه فولاد را حبیب‌الله رضایی (رئیس هیأت مدیره)، حمیدرضا شعبانی (مدیرعامل و عضو)، حمیدرضا رادکیا (عضو)، امید احمدی (عضو) و محمد روزبهانی (عضو) تشکیل می‌دهند. همچنین در حالی که محمد علوی سرپرست فولاد خوزستان در بحرین به سر می‌برد، خبر می‌رسد قرار است بزودی برکنار شود. در این مورد هم گفته می‌شود در ادامه تغییرات، مقدسی جانشین او خواهد شد و سرپرستی تیم فولاد را به عهده خواهد گرفت.

بودجه ۷۴۰ میلیاردی فولاد صحت ندارد
سیداحمد پورهاشمی نماینده باشگاه فولاد می‌گوید صحبت‌ها درباره هزینه‌کرد ۷۴۰ میلیارد تومانی این باشگاه در فصل بیست و دوم فوتبال، شایعه است: «۷۴۰ میلیارد تومان هزینه نکرده‌ایم و شایعه است. باشگاه فولاد در حال حاضر یکی از باشگاه‌هایی است که دارای مجوز حرفه‌ای از کنفدراسیون آسیا بوده و صاحب یک آکادمی بسیار خوب است و در حال حاضر در رده‌های سنی پایه در لیگ‌های کشوری و استانی فعالیت دارد.» پورهاشمی در رابطه با سؤال استاندار که پرسیده بود دیگر چرا اکنون فولاد در رده نهم جدول رده‌بندی قرار دارد؟ گفت: «در نیم‌ فصل اول یکسری مشکلات در تیم به وجود آمد که تیم وارد حاشیه شد و این به خاطر برخوردهایی بود که بین کادر فنی و برخی بازیکنان ایجاد شد و همین باعث شد بازیکنان خیلی خوب بازی نکنند و نتیجه مناسبی کسب نشد.»

جستجو
آرشیو تاریخی