صفحات
  • صفحه اول
  • مدیریت فوتبال
  • زیر چاپ
  • استقلال
  • منهای فوتبال
  • ورزش جهان
  • فوتبال ایران
  • پرسپولیس
  • پرونده
  • لژیونر
  • صفحه آخر
شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱
روزنامه ایران ورزشی - شماره هفت هزار و دویست و پنجاه و نه - ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - صفحه ۱۳

میکس‌زون

 

کامیابی‌نیا: دست بیرانوند درد نکند
کمال کامیابی‌نیا بعد از برد مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: خدا را شکر سه امتیاز خیلی خوبی گرفتیم و به هواداران تبریک می‌گویم. ما در طول هفته گذشته ریکاوری خوبی داشتیم و در 9 بازی آینده هم امتیازات کامل را می‌خواهیم و باید تلاش کنیم تا 27 امتیاز کامل را بگیریم .او درباره پنالتی که بیرانوند گرفت و باعث شد پرسپولیس بازی را به دست بگیرد، گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کنند و دست بیرانوند هم درد نکند که دوباره به پرسپولیس کمک کرد.هافبک پرسپولیس درباره روند سرخپوشان در ادامه لیگ و شرایط خودش گفت: کار تیم سخت است و باید همیشه تلاش کنیم. برای بازی کردن در پرسپولیس باید با تمام وجود تمرین کنیم. شرایط من هم خیلی خوب است و هر وقت که تیم به من نیاز داشته باشد به آن کمک خواهم کرد.
 

نعمتی: با قدرت برای قهرمانی می‌رویم
سیامک نعمتی بعد از برد مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: ابتدا به تمام هوادارانی که در ورزشگاه حضور داشتند یا آنهایی که در تلویزیون بازی را دیدند تبریک می‌گویم. امیدوارم بازی خوبی دیده باشند. خدا را شکر 3 امتیاز را گرفتیم و ان‌شاءالله با قدرت برای قهرمانی می‌رویم. او در خصوص اینکه بعد از پیروزی خوب مقابل سپاهان، دوباره برد خوبی داشتند که سبب بهتر شدن وضعیت پرسپولیس در جدول شد، گفت: ما واقعاً به برد بازی با سپاهان نیاز داشتیم زیرا سبب شد با روحیه کارمان را ادامه بدهیم. امروز هم با یک نتیجه خوب، نفت مسجد سلیمان را پشت سر گذاشتیم. به کادرفنی این تیم هم تبریک می‌گویم. تیم خوبی دارند و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند .هافبک پرسپولیس در مورد متفاوت شدن شرایط خودش هم گفت: از یحیی گل‌محمدی تشکر می‌کنم که بار دیگر به من فرصت می‌دهد. امیدوارم به بهترین شکل هم به تیم و هم به خودم کمک کنم.
 

گولسیانی: فقط قهرمانی می‌خواهیم
گولسیانی بعد از برد مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما بسیار خوشحالیم که توانستیم 3 بر صفر پیروز شویم. بازی بسیار جذاب بود. تنها چیزی که می‌خواهم بگویم در خصوص داوری است. او بسیار آدم خوبی است. من برای او بسیار احترام قایلم. او درباره داوری گفت: کاش کمتر سوت می‌زد و بازی را متوقف می‌کرد. هر اتفاق کوچکی رخ می‌داد، سوت می‌زد و جنب و جوش بازی را می‌گرفت. اگر می‌خواهیم لیگ‌مان را پیشرفت بدهیم، باید به این مسائل نیز فکر کنیم. این پیشنهاد محترمانه من برای او بود. مدافع پرسپولیس گفت: ما 42 امتیاز کسب کردیم و باید تا فردا صبر کنیم و ببینیم در دیگر مسابقات چه اتفاقی رخ می‌دهد. 9 بازی مانده و تا آخر می‌جنگیم و فقط قهرمانی می‌خواهیم.  گولسیانی ادامه داد: من مطمئنم که تیم حریف،‌ بازی ما با سپاهان را آنالیز کرده بود. بازی با سپاهان سخت بود. قبل از سپاهان نیز با تراکتور رقابت کردیم که آن دیدار هم سخت بود. هیچ دلیل و بهانه‌ای برای باختن وجود ندارد چون ما در گذشته چند امتیاز مهم را از دست دادیم و نباید دیگر امتیاز از دست بدهیم.
 

 

جستجو
آرشیو تاریخی